It's all about me Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Smålo et par ganger, men sånn som de har blitt skrytt opp i skyene hadde jeg ventet mer gitt.
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 jeg lo av sangen deres en gang, og da de viste sketsjen om blinde rallysjåfører... stor skuffelse
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Den med blinde rallykjørere var morsom, men ellers satt jeg liksom og venter på å le... Men kjekk er han Øyvind da! Anders også <3
chill+enda en til Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Ja, ble litt skuffa jeg også... Det er ikke gøy så lenge av gangen å høre den "danglebær i rompa" :-p
ragna Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 nei?? årh, jeg som har gledet meg sånn til den 13.oktober ;(
Gjest Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 jeg ble også skuffa..lo av sangen men ble provosert da de viste barnedåpen ....
Kari Trestakk Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Ble i grunnen skuffa, jeg også. Søstra mi var på innspillingen og sa at det var sååå morsomt. Desto større skuffelse nå! Kanskje bedre å se det live...?
It's all about me Skrevet 3. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2007 Får satse på at det blir bedre i ukene som kommer.....
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Skuffa!!?? Peovosert av barnedåpen dems!!?? Hallo! Jeg lo meg sliten, jeg! De gutta er bare helt herlige, men jeg tror man må ha samme type humor som dem! Jeg og sambo lo oss skakke, jo! hehe Synd jeg ikke får med meg neste mandag. Er visst i Italia, da... hehe Nei, ære være snabb gräbbar! hihi
It's all about me Skrevet 3. september 2007 Forfatter #11 Skrevet 3. september 2007 Jeg har billetter til Team Eckhbo, det er min humor. Trodde ikke dette skulle være så langt unna akkurat.
It's all about me Skrevet 3. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 3. september 2007 Hvor da? Jeg skal se dem i Bergen i november. Har billetter helt midt på rad 5, så regner med at det blir helt knall. Gleder meg vilt iallfall ) Sitter kanskje litt utsatt, siden de de fire radene foran er orkestergrava på en måte, men pytt pytt.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #14 Skrevet 3. september 2007 syns det var morsomt jeg .. men det kunne jo vert lenger da..
hit og dit Skrevet 3. september 2007 #15 Skrevet 3. september 2007 Nei det greiene der var skikkelig dårlig. Lo litt under vindusvaske seansen med dei to blinde i bilen, ellers var det pinlig dårlige saker.
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 3. september 2007 #16 Skrevet 3. september 2007 Synes de var gøye jeg
Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. september 2007 #17 Skrevet 3. september 2007 Glad jeg ikke så på, synes ikke de er noe morsomme.. Men Team Eckbo derimot, det er andre boller:D
It's all about me Skrevet 3. september 2007 Forfatter #18 Skrevet 3. september 2007 Ja det er gutter som kan humor :oD
smakk Skrevet 3. september 2007 #19 Skrevet 3. september 2007 Det funka ikke spesielt bra i tv-format nei.. Men jeg har vært på showet deres to ganger, da lo vi så vi grein :oD
Den lille prinsesse Skrevet 3. september 2007 #20 Skrevet 3. september 2007 Bæsj, tiss og promp er virkelig morsomt!! Lo meg skakk!! NOT!!
Go`mamma`n... Skrevet 3. september 2007 #21 Skrevet 3. september 2007 Jeg som hadde gleda meg til det.........for ingenting.......for no skviiiiip!
Sessa ruger igjen... Skrevet 3. september 2007 #22 Skrevet 3. september 2007 Nei, vet du hva! Der er vi jaggu ikke enig! Greit nok... vanskelig å få til den samme spontaniteten i et tv show som i en forestilling, men jeg lo godt flere ganger jeg, as. Spes av sangen så klart (barnslig humor). Dessuten var starten med det "lille alvoret" en så herlig start på det hele! Kosa meg masse jeg og gleder meg til neste mandag!
3 blå Skrevet 4. september 2007 #23 Skrevet 4. september 2007 Satt å lo her for meg selv jeg også, synes de er helt herlige
Cat.68 Skrevet 4. september 2007 #24 Skrevet 4. september 2007 Jeg har vært på samme hotel som dem i syden en gang, Åhh Herregud trudde jeg skulle le meg ihjel den uken. De er like sprø irl. Glemte selvfølgelig å se programmet igår. Noen som vet om det går i reprise??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå