Gå til innhold

Raske Menn var jaggu en skuffelse.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Smålo et par ganger, men sånn som de har blitt skrytt opp i skyene hadde jeg ventet mer gitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lo av sangen deres en gang, og da de viste sketsjen om blinde rallysjåfører...

stor skuffelse :(

Skrevet

Den med blinde rallykjørere var morsom, men ellers satt jeg liksom og venter på å le...

Men kjekk er han Øyvind da! ;) Anders også <3

Skrevet

Ja, ble litt skuffa jeg også... Det er ikke gøy så lenge av gangen å høre den "danglebær i rompa" :-p

Skrevet

nei?? årh, jeg som har gledet meg sånn til den 13.oktober ;(

Skrevet

jeg ble også skuffa..lo av sangen men ble provosert da de viste barnedåpen .... :(

Skrevet

Ble i grunnen skuffa, jeg også. Søstra mi var på innspillingen og sa at det var sååå morsomt. Desto større skuffelse nå! Kanskje bedre å se det live...?

Skrevet

Får satse på at det blir bedre i ukene som kommer.....

Skrevet

Skuffa!!?? Peovosert av barnedåpen dems!!?? Hallo! Jeg lo meg sliten, jeg! De gutta er bare helt herlige, men jeg tror man må ha samme type humor som dem! Jeg og sambo lo oss skakke, jo! hehe Synd jeg ikke får med meg neste mandag. Er visst i Italia, da... hehe

Nei, ære være snabb gräbbar! hihi

Skrevet

Jeg har billetter til Team Eckhbo, det er min humor. Trodde ikke dette skulle være så langt unna akkurat.

Skrevet

Hvor da?

Jeg skal se dem i Bergen i november.

Har billetter helt midt på rad 5, så regner med at det blir helt knall. Gleder meg vilt iallfall :o)

Sitter kanskje litt utsatt, siden de de fire radene foran er orkestergrava på en måte, men pytt pytt.

Skrevet

Nei det greiene der var skikkelig dårlig. Lo litt under vindusvaske seansen med dei to blinde i bilen, ellers var det pinlig dårlige saker.

Skrevet

Synes de var gøye jeg :P

Skrevet

Glad jeg ikke så på, synes ikke de er noe morsomme.. Men Team Eckbo derimot, det er andre boller:D

Skrevet

Ja det er gutter som kan humor :oD

Skrevet

Det funka ikke spesielt bra i tv-format nei.. Men jeg har vært på showet deres to ganger, da lo vi så vi grein :oD

Skrevet

Bæsj, tiss og promp er virkelig morsomt!!

Lo meg skakk!!

NOT!!

Skrevet

Jeg som hadde gleda meg til det.........for ingenting.......for no skviiiiip!

Skrevet

Nei, vet du hva! Der er vi jaggu ikke enig! ;)

Greit nok... vanskelig å få til den samme spontaniteten i et tv show som i en forestilling, men jeg lo godt flere ganger jeg, as. Spes av sangen så klart (barnslig humor). Dessuten var starten med det "lille alvoret" en så herlig start på det hele!

Kosa meg masse jeg og gleder meg til neste mandag!

Skrevet

Satt å lo her for meg selv jeg også, synes de er helt herlige :)

Skrevet

Jeg har vært på samme hotel som dem i syden en gang, Åhh Herregud trudde jeg skulle le meg ihjel den uken. De er like sprø irl.

Glemte selvfølgelig å se programmet igår. Noen som vet om det går i reprise??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...