Gå til innhold

I morra blir den beste dagen dette året her!!! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min kommer tilbake.. Nesten 1,5 år siden sist jeg så han. Jeg gleder meg så kjempemasse!!! Han gleder seg også, spesielt til å se sønnen sin for første gang!!! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1,5 år..... ja det var leeeeeeeenge!

ikke sett sønnen sin heller, ja da skjønner jeg at han gleder seg....

jeg ville vel hoppet av glede =)

ha en super dag i morgen =)

Skrevet

Han har vært i hjemlandet og ventet på familiegjenforening... Heldigvis var UDI raske for en gang skyld, og innvilget søknaden hans for litt over 1 mnd siden.. :-)

Skrevet

ååå så flott snuppa:)

det blir kjempe bra..lykke til:)

skal du i bursdag på lørdag forresten?

Skrevet

Ojj!! Ja, det kommer til å bli et spesiellt møte! Lykke til og kos dere:))

Skrevet

Ja, vi har tenkt oss i bursdag.. :-) Dere også eller?

Skrevet

jepp jeg, emilie og spira hehe:p

Skrevet

Så herlig :)

Lykke til :)

Skrevet

Oj, ikke rart morgendagen blir spesiell! Kos dere masse masse! :)Ha en superfin dag.

Skrevet

Tusen takk :-) Vi skal kose oss masse! Jeg reiser og møter han på flyplassen, og så reiser vi hjem og henter Daniel i barnehagen sammen.. :-) Er veldig spent på første møte mellom far og sønn!

Skrevet

Er det frekt av meg å spørre hvor han kommer ifra siden det har gått så lang tid?

Skrevet

Ååå:)

Lykke til! :)

Kommer nok til å bli spesielt for alle tre! =)

Skrevet

kor gammal e daniel?isje for å være frekk,men ka e viktigare enn å treffe sønnen sin??

Skrevet

Neida, det er ikke frekt.. :-) Han kommer fra Nigeria. Familiegjenforeningssaken tok ikke så lang tid da.. Søkte i mars, og fikk det innvilget i juli. Søkte ikke før pga advokat rådet oss til å vente til gutten var født, og da han var født, tok det litt tid med alle mulige papirer....

Skrevet

Daniel er 10 mnd gammel.. :-) Er det noe som er viktigere da??

Skrevet

karbonadeby

Ehh.. Tror du skal lese tråden så skjønner du..

Skrevet

når han ikke har sett sønnen på 10 mnd må jo noe være viktigere...

men uannsett...blir nok kjempe kos å få han hjem;)

Skrevet

Ehh.. han har jo ikke hatt mulighet til å se sønnen sin! Så du mener han burde kommet til landet ulovlig for å se sønnen sin, og så fått problemer med de norske myndighetene?? Tror det heller da er verdt det å faktisk vente til han får komme og heller gå glipp av 10 mnd enn å risikere å bli utestengt for alltid!!!

Skrevet

Så bra at det ordnet seg raskt da, han har jo gått glipp av så mye allerede.

Lykke til imorgen alle tre :o)

Skrevet

les tråden! Han har ikke sett sønnen sin i d hele tatt, fordi han ikke har hatt lov å være i Norge!

Skrevet

Sååååå kooooooos =0) så trist det tok så lang tid men så kos dere kommer til å få det nå. Massssse lykke til. Klemmer fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...