Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Noen som tidligere er blitt sat i gang? Korleis gjøres dette? Kor fort går det frå eg blir sat igang og til fødselen faktisk er i gang? Fekk vite i dag at eg blir sat i gang om 3 uker. Eg glemte å spørre masse spørsmål, for eg tenkte ikkje på det før etterpå. Eg er modnet, og har 2 cm opning. Er 35+1 i dag. Vil være 38 ved i gangsetting. Har stort foster og antistoff som stiger!
Gjest 5 andre Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Så lenge du er moden med åpning, vil jeg tro de bare tar fostervannet. Enkelte får modningspiller først. Hos meg var det modnet med åpning. De tok vannet og sa at det kunne ta litt tid før det hele startet, der tok de feil. Hadde ikke før tatt vannet før jeg fikk kraftige rier med 3 min i mellom. Tror du skal forberede deg på at det kan gå fort, slik at du har forberedt deg på forhånd. Ex dusje, spise og få klyster. Jeg rakk ingen av delene. Regner med de vil informere deg litt på forhånd- Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå