Gå til innhold

Hvilke vogn poser skal dere ha/har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen merker å tipse om her? Må jo se meg om etter en pose.. Evnt. så blir det lammeskinn og dyne bare..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Voksipose!! Perfekt pose - vi er kjempe fornøyd, og jenta vår stortrives i den!! :-) Anbefales!

Skrevet

Jeg har ticket to heaven dunpose til vesle i magen, og hadde lammeskinnspose til størsten.. (18mnd)

Veldig fornøyd med lammeskinn, men ville ha dun denne gangen. Og glidelås åpning på midten.

Skrevet

Jeg har kjøpt Odenvalder vognpose i duun til snuppa i magen... kjempebra merke og anbefales .. koster ca 2000 men anbefales :-)

Skrevet

Jeg har lammeskinnspose og Vannvikposen!

Skrevet

har odenwalder lammy xl:-)

Skrevet

Har Odenwälder Lammy XL.. Helt genial..

Brukte voksi første vinteren, og den var fin den, men da jeg merket hvor enkel Lammyen var, ble jeg frelst :o)

-så nå "bor" voksien i barnehagen..

Skrevet

Jeg begynner med en Simo vognpose, sånn med en gang lillemann blir født om noen uker. Så bytter jeg ut med en dunpose med fleece etterhvert som det blir kaldere, og tar frem saueskinnsposen når det blir skikkelig kaldt.

Har vært heldig og fått 3 nye poser av min mor til denne babyen, så jeg er superfornøyd med det selvsagt:-)

Skrevet

ticket to heaven dunpose,så har jeg en voksi

Skrevet

Jeg har voksi pose ...

... Har også sånn simo pose opplegg som følgte med vogna..

Skrevet

Her blir det voksipose..

har to barn fra før og da har jeg greid meg med tepper, lammeskinn osv. men ingen av dem er født i januar heller da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...