Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Noen som har noen merker å tipse om her? Må jo se meg om etter en pose.. Evnt. så blir det lammeskinn og dyne bare..
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Voksipose!! Perfekt pose - vi er kjempe fornøyd, og jenta vår stortrives i den!! :-) Anbefales!
Mammatiltoprinser Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg har ticket to heaven dunpose til vesle i magen, og hadde lammeskinnspose til størsten.. (18mnd) Veldig fornøyd med lammeskinn, men ville ha dun denne gangen. Og glidelås åpning på midten.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Jeg har kjøpt Odenvalder vognpose i duun til snuppa i magen... kjempebra merke og anbefales .. koster ca 2000 men anbefales :-)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Jeg har lammeskinnspose og Vannvikposen!
FrøkenGlad m jente i magen? Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 har odenwalder lammy xl:-)
temi & keli Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Har Odenwälder Lammy XL.. Helt genial.. Brukte voksi første vinteren, og den var fin den, men da jeg merket hvor enkel Lammyen var, ble jeg frelst ) -så nå "bor" voksien i barnehagen..
Gjest Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Jeg begynner med en Simo vognpose, sånn med en gang lillemann blir født om noen uker. Så bytter jeg ut med en dunpose med fleece etterhvert som det blir kaldere, og tar frem saueskinnsposen når det blir skikkelig kaldt. Har vært heldig og fått 3 nye poser av min mor til denne babyen, så jeg er superfornøyd med det selvsagt:-)
prøvekluten+3små Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 ticket to heaven dunpose,så har jeg en voksi
M&K+Påsan <3 Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 Jeg har voksi pose ... ... Har også sånn simo pose opplegg som følgte med vogna..
MegOgAlleMine Skrevet 4. september 2007 #11 Skrevet 4. september 2007 Her blir det voksipose.. har to barn fra før og da har jeg greid meg med tepper, lammeskinn osv. men ingen av dem er født i januar heller da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå