Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Tips om stol nr 2? Krav: - Ikke ta så stor plass - Vendbar
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hts besafe izi combi Denne er vendbar, personlig synes jeg den ikke tar så stor plass. Dessuten går den ikke til 25 kg, og det er en kjennsgjerning, at jo større spenn i kilo stolen gjelder for jo mer må man vike på sikkerhetskrav. Mener det er på trygg trafikk jeg har lest dette. Derfor ville jeg aldri valgt en stol som går fra 0-25kg. Da er det bedre å måtte kjøpe en stol til, mener jeg.
Kari Trestakk Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Har også gode erfaringer med Izi combi, men den tar jo ganske stor plass. På den annen side er det vel ikke lett å finne bakovervendte seter som tar så veldig mye mindre plass heller...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2007 Finnes det noe billigere enn izi combi?
Gjest Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Brio Zento (tror jeg det var ) er fra 9-25 kg, tar liten plass og er vendbar. MEN den ble slaktet i forrige test. Britax two way elite (www.britax.no) - men denne stolen har dårlig sidekollisjons beskyttelse.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2007 De ønsker ikke Brio, da det er et sete vi aldri har hørt noe om.. Dette er en stol som skal stå i bilen til besteforeldrene, så det vil ikek bli brukt så hyppig.. Ikke det at det ikke er så nøye av den grunn, men derfor ønsker de et trygt men billig sete =)
*orginalt* Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Kjøpte izi combi på tilbud i går jeg på babyshop. Før 3300,- nå 2300,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå