Gå til innhold

Ikke for å skryte altså, men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

blir jo litt stolt når folk på butikken kommenterer hvor vakkert barn jeg har;) Hannah er 8,5 mnd nå, og blir vakrere og vakrere for hver dag som går;) Hilsen en stolt mor..

det vil si -

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe å skryte av da????

Hihi... Blir også stolt når andre kommenterer sånt om sønnen min =) Hvem blir vel ikke det? ;)

Artig å høre fra andre enn bare familie liksom, for da er det ikke bare de som er "blinde" på dem =)

Skrevet

He he, ja er det ikke deilig med vakre barn....gutta mine er også fantastisk flotte ( men så er faren kjekk da...hi hi)...

Skrevet

Skjønner jeg godt :) blir sprekkferdig av stolthet selv når folk sier sånt,, når folk skryter av datteren min i det hele tatt :) :)

Skrevet

Ja, ikke sant det er koselig? :o) Fikk samme kommentar i dag selv - på vei inn i butikken med begge mine små da en dame stoppet meg og sa "så utrolig nydelige unger du har" - kunne jo ikke annet enn å være enig i det;o) Made my day:o)

Skrevet

På vår lokale Kiwi så var den en jente i kassa som ikke klarte å konse når v hadde med gutten vår. Hun bare stirra. Vi var jo der inne annenhver dag og hun stirra hver eneste gang, he he:) Fordi han har så søte store sjarmørøyne:)

Skrevet

jepp, kan bare si jeg kjenne rmeg igjen i den stoltheten der ja:) hihihi

blir rett som det er sprekkferdig av stolthet selv ja.,,,,

gliser fra øre til øre jeg når folk komenterer henne... hihihi

vi er heldige vi som har så mye å være stolt av:)

Skrevet

Jeg får ofte kommentarer om gutten min på 17 mnd, og jeg er helt enig med deg- man blir veldig stolt :)

Skrevet

Teodor sjarmerer alltid kassadamer, de sier at han vil bli farlig når han blir tenåring ;) Mamma skal nok kjeppjage jentene hun ;)

Han er alltid så blid, roper bø og flørter med alle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...