Hannahs-mor06 Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 blir jo litt stolt når folk på butikken kommenterer hvor vakkert barn jeg har;) Hannah er 8,5 mnd nå, og blir vakrere og vakrere for hver dag som går;) Hilsen en stolt mor.. det vil si -
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Er det noe å skryte av da???? Hihi... Blir også stolt når andre kommenterer sånt om sønnen min =) Hvem blir vel ikke det? Artig å høre fra andre enn bare familie liksom, for da er det ikke bare de som er "blinde" på dem =)
Skravlemamman Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 He he, ja er det ikke deilig med vakre barn....gutta mine er også fantastisk flotte ( men så er faren kjekk da...hi hi)...
Gjest Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Skjønner jeg godt blir sprekkferdig av stolthet selv når folk sier sånt,, når folk skryter av datteren min i det hele tatt :)
*Rutletutt* Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Ja, ikke sant det er koselig? ) Fikk samme kommentar i dag selv - på vei inn i butikken med begge mine små da en dame stoppet meg og sa "så utrolig nydelige unger du har" - kunne jo ikke annet enn å være enig i det;o) Made my day:o)
meg & to små vampyrer Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 På vår lokale Kiwi så var den en jente i kassa som ikke klarte å konse når v hadde med gutten vår. Hun bare stirra. Vi var jo der inne annenhver dag og hun stirra hver eneste gang, he he:) Fordi han har så søte store sjarmørøyne:)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 jepp, kan bare si jeg kjenne rmeg igjen i den stoltheten der ja:) hihihi blir rett som det er sprekkferdig av stolthet selv ja.,,,, gliser fra øre til øre jeg når folk komenterer henne... hihihi vi er heldige vi som har så mye å være stolt av:)
Polyxena Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Jeg får ofte kommentarer om gutten min på 17 mnd, og jeg er helt enig med deg- man blir veldig stolt
Gjest Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Teodor sjarmerer alltid kassadamer, de sier at han vil bli farlig når han blir tenåring Mamma skal nok kjeppjage jentene hun Han er alltid så blid, roper bø og flørter med alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå