Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere.

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her. Da prøving av barn nr 2 har tatt en hel liten "evighet" ble det mindre og mindre skrive-aktivitet på meg her inne. Sikkert ikke mange av dere som husker meg...

Men nå ville jeg likevel skrive noen ord for å fortelle at jeg fikk en positiv test for 5 dager siden!! Det har absolutt ikke gått opp for meg!

Jeg fikk mitt første barn da jeg var 40 og nå er jeg 44! Har prøvd aktivt på nr 2 i 3 1/2 år. Har desverre også hatt 3 tidlige SA'er på disse årene. Sist jeg testa positivt var for 1år og 4 mnd siden, så nå hadde jeg nesten gitt opp...

Nå krysser jeg fingrer og tær for at spiren sitter denne gang. Har fått Crinone denne gang og håper det kan ha positiv virkning på meg.

Ha det godt alle dere.

Glade hilsner fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye,og lykke til med

svangerskapet:)

klem

Skifer

Skrevet

Gratulerer!

Lykke til med svangerskapet!

Klem fra

Skrevet

Så flott og koselig da. Gratulerer så masse og lykke til. Får håpe den lille spiren din klorer seg godt fast :)

Skrevet

Gratulerer så masse, og lykke til med svangerskapet:-)

Klem fra meg

Skrevet

Så flott, gratulerer all mass:) De beste ønsker for svangerskapet og barseltiden:)

Skrevet

Gratulerer så masse! Og lykke til !!!

Skrevet

Tusen takk alle sammen for gratulasjoner og lykke-ønskninger!

Skrevet

Så koselig at du har testet postivt. Ønsker deg masse lykke til i svangerskapet. Håper alt går bra denne gangen.

klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye til deg :)

Så kjempehyggelig :))

Lykke til med svangerskapet, skal XX for at det går bra for deg denne gangen.

Klem

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til med svangerskapet. Krysser fingrene for at det skal gå bra for dere denne gangen. ;-))

Skrevet

Hei 1963!

Fantastisk, GRATULERER så mye!!!! :-D Så utrolig moro!

Jeg er født i samme år som deg, men er dessverre avhengig av IVF for å kunne få barn. Har vært gjennom 3 forsøk med neg resultat. Er i tenkeboksen om vi orker flere forsøk. Skulle virkelig ønske vi kunne prøve naturlig, men sånn er det dessverre ikke..

Men det er så moro med historier som din! Det gir håp og inspirasjon!

Skal krysse fingrene for at spiren sitter som den skal de neste 9 mnd! Masse lykke til! :-)

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye, og masse lykkeønskninger;)

Klem

Skrevet

Hei Hei og Gratulerer så mykje, denne nyheten ga meg virkelig eit nytt håp om at eg og kanskje kan få til å få mitt siste barn før alderen har innhenta meg. Eg er og ein 1963 modell, og har hatt tilsammen 6 aborter sidan 2003, men har og innimellom fått 2 kjekke gutter. Frå eit tidligere ekteskap så har eg 3 gutter og 1 jente, eg har i tillegg 2 adopterte jenter, barna er i alderen frå 23 år og ned til 3 år. Og som sagt så prøver eg no desperat om å få eit barn til, men det virker heilt håpløst, min siste abort hadde eg no i juli. Ellers så begynner våres eldste barn å få barn sjølve, det tredje barnebarnet er på veg, og eg må innrømme at eg er kjempe misunnelig, skulle så gjerne hatt barn i magen eg og, men det ser ut som at naturen vil det anderledes. Men no då eg las innlegget ditt så fekk eg som sagt eit nytt håp. Lykke til videre med svangeskapet, og vær snill og send meg masse babystøv, eg og vil bli gravid snarest...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...