Termin 31.12.07 Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Hei Jeg var på ultralyd for en mnd siden. Jordmor mente at hun så to kaffebønner noe som indikerer jente. Jeg selv mener og føler at svangerskap 1 og 3 er mest like. Magefølelsen sier også gutt. Hvor sikker kan man være på jordmor har rett? Jeg har to barn fra før og begge svangerskapene var en god del ulike. Barn nr 1: Gutt Veldig kvalm de 12 første ukene, kastet opp stort sett kun om morgnen. Deretter kastet opp sporadisk om morgnen. Ingen spesielle lyster Mørk rett stripe på magen Babyens puls mellom 130-140 Barn nr 2: Jente Veldig kvalm fra dag 1. Kastet opp mye stort sett senere på dagen/ ettermiddagen. Kvalmen kom tilbake igjen i stor stil i uke 30 . spesielt lyst på kritt og isbiter Mørk strek på magen som ikke var helt rett og sammenhengenede Babyens puls mellom 130-150 Svangerskap 3: Morgen kvalm 3 første mnd Ingen spesielle lyster foreløpig Mørk rett strek på magen Babyens puls mellom 130-140 Jordmor på ultralyd mente at det er en jente. Har noen erfaring med å få oppgitt feil kjønn på ultralyd? Termin 31.12.07
Gjest Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 jauda vi fikk beskjed om jente..han så vaginal spalten sa han..MEN ut kom en gutt=) =)
Topp 10. Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Jeg har også på følelsen at det er blitt sagt feil til meg... de sa at de så ingen guttetiss så da var det jente!! Klarer ikke å slå meg helt til ro med den kommentaren..... men kjøpte uansett masse rosa tøy:) Heheh!! Men har bestilt 3d, så ser forhåpentligvis det helt sikkert da!! Men jeg har forstått det sånn at det er mange som får et lite sjokk ved fødsel ja...
Termin 31.12.07 Skrevet 5. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. september 2007 Du får fortelle resultatet fra 3D ultralyden. Lykke til :-)))
Tjukk og lykkelig... igjen :o) Skrevet 5. september 2007 #5 Skrevet 5. september 2007 Det er ikke mange som får sjokk ved fødsel, men noen få, i forhold til de som får vite riktig... Jeg tror du får jente ;o)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Jeg var på ultralyd for en uke siden, er gravid for første gang så har ikke så mye erfaring. Men babyen lå veldig godt til så de kunne se nøye og svært nøyaktig hvilket kjønn det var. Jeg skulle få jente, de sa det var så sikkert at, 99, 9 % han ville si 100% siden han kunne se henne både fra siden, oppfra og under rumpen. Er i uke 20 og under svangerskapet har jeg ikke hatt mye kvalme eller følt meg syk. Annet enn trøtt. Tror det er mye fra person til person... Undersøkelsen vare 45 min, da fikk jeg med cdplate ultralydbilder og 3dbilde,dette måtte jeg bare betale 180kr for. må dere betale ekstra for 3d/4d? Jeg ba ikke om det, men fikk det fordi:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå