♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 har noen spørsmål her jeg noen som veit hvor man får tak i fine innbydelse, gjærne med eget bilde....??? hva som er fint å pynte bordene med til en billig penge...?? fine bord kort til en billig penge...?? (er ikke flink til å lage selv) hehe jeg skal også ha brudepike kjoler til 2 15 år gamle jenter, helst beige/champagne farget, noen som veit hvor jeg kan få kjøpt/leid noen sånne....??? håper noen tar seg tid til å svare... på forhånd takk:o)
Joikaboll@ Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Innbydelser og bordkort har vi kjøpt på www.kortshop.no en side jeg anbefaler, god service og rask handel. Har selv brudepike på 13 år, kjøpt kjole på www.krappe.no Rask levering og kjolen er helt perfekt http://www.krappe.no/group.asp?group=82⊂=82 Vil du ha rimelig blomster så ikke gå for Calla og Orkideer.
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 4. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2007 tusen takk....) noen flere med tips....???
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 hei! vi bestiller bordkort,innbydelser osv på www.kortbutikken.no.. veldig billig og masse fint å velge mellom;) ellers så skal vi pynte bordene med roseblader( fra Max) og jeg skal kjøpe glass/små vaser + pyntestein på ikea og kjøpe blomster og lage borddekorasjonene selv. vi skal også bestille dress til brudesven og brudepikekjole på www.krappe.no mange nydelige kjoler til de små der:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå