Gå til innhold

Rama, Nattinatt, Aurora - pliiis hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, er saa frustrert... Finner ikke ut av hva jeg passer til her i livet... Yrkesmessig altsaa. Er allerede kjempefornoeyd i rollen som mor til verdens to herligste barn. Men skulle gjerne hatt litt mer aa falle tilbake paa enn morsrollen da. Aner virkelig ikke hva jeg eventuelt burde studere / tatt kurs i... Hvilken retning??? Hvilket yrke passer for meg? Plis, noen som hjelpe??? Setter UENDELIG STOR pris paa hjelp! Jeg er heeeeelt "lost".... Min f.dato er: 05.04.73. Klemz fra meg! (Og krysser fingre og taer mens jeg venter paa svar!) =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

får opp estetiske ting jeg....men også en mulighet innenfor omsorgsyrker.....

Skrevet

Hjertelig takk for svar, Rama=) Spennende dette da! Hmmm... Mer du kan se? (Mase, mase...)

Skrevet

jeg ser en mann,,,,,dersom du ikke er i et forhold....er det en driftig; bra type som dukker opp....litt autoritetsperson....men ikke autoritær....ganske ildfull..(ildkongen)....dersom du har en mann....kan det se ut til at forholdet vil våkne til liv igjen.....

det ligger fruktbarhet her......kan bety så mangt....(ildesset).....og det ligger penger her.....(10 mynter).... er ofte snakk om en god slump.....

klem til deg...og lykke til...

Skrevet

Har mann=) Har det ikke saa verst sammen for tiden, men kan jo vaere bra om det gjerne kan bli litt livligere, ja! Penger kommer alltids godt med!

MEN: tenker stadig paa det du nevnte med hve jeg evt. kan passe til med tanke paa framtidig yrke... Omsorgsfag - den er grei. Men kan du presisere mer "estetiske ting"? Plis? (Kan jo vaere saa mangt det..... )

Takker saa mye=)

Skrevet

vanskelig å si....fikk dt opp i allefalll...esteiske fag kan være så mangt.......alt fra interiørdesign til formingslærer...hehe....

nei vet ikke....men har du noen sider du vet om....i retning av kunst estetikk....?????.....ta tak i dette å se om det ligger noe der....

lykke til...

Skrevet

Hmmmm... Neeeeiiiiii, har overhode INGEN talenter i retning av estetiske ting overhode... Men takk i alle fall;) Blir spennende aa se om jeg NOEN gang klarer aa finne ut hva jeg kan passe til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...