PAVEEL Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 vært artig å høre så jeg får drømme meg bort litt:-)
meg & to små vampyrer Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Vår historie er nok ikke noe som drømmer lages av akkurat. Vi blei bare enige om at vi ville gifte oss og noen måneder etterpå var vi gift:)
Topia Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Sitter bare å venter på at han skal fri, men det virker som om jeg blir både gammel og grå før jeg blir gift gitt. Han vet svaret så det kan da ikke være så vanskelig. Får smøre meg med tålmodighet jeg...... Enn du da???
meg & to små vampyrer Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Dere kan jo fri selv om det er veldig om å gjøre å bli gift:)
*Rutletutt* Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Han fridde på 30-års dagen min nå i juni. Fikk frokost på sengen, så gikk han ned på kne - fikk en nyyyyydelig diamantring. Etter å ha vært sammen i over elleve år hadde jeg nesten gitt helt opp...og ble bokstavlig talt tatt på senga, he he;o) Så jeg svarte "du tuller!" før jeg begynte å sippe som en unge og selvsagt sa ja:o)
Mamma´n til A og F Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Under en bro i Italia med de nydligste ord, sukk.....)
Nit@™ Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Nehhh, fridde? Phø... Vi ble liksom bare enige på en måte. Jeg bestemte oss for at vi gifter oss før Pilten blir født ;o)
Dronningen! Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 Manne fridde til meg på nyttårsaften 1998, 5 minutter før jeg ble 30 år. Ned på de dresskledde knærne sine i sørpa, samtidig som venner sto rundt med glass, champagne og rakketter.... Det kaller jeg kjærlighet!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 3. september 2007 #12 Skrevet 3. september 2007 Han fridde på en nesten øde øy i Asia =0) var helt fantastisk minne for livet =0) Vil tilbake til den krakken ved vannet en gang å vise ungene =0)
Mille** Skrevet 3. september 2007 #13 Skrevet 3. september 2007 Han fridde samme dagen jeg var ferdig utdannet sykepleier. Kom inn i stua og satt seg på kne med ei nydelig rød, langstilket rose i hånden. Fridde og gav meg en alliansering med tre diamanter, en for meg, en for han og en for datteren vår. Jenta vår satt å så på hele tiden. Jeg hadde ikke regnet med å bli fridd til, har alltid tenkt at vi bare kom til å gifte oss en dag, så jeg ble veldig gledelig overrasket. )
Hjertefamilien Skrevet 3. september 2007 #14 Skrevet 3. september 2007 Min mann fridde også når jeg ble 30 år :-) Natten til vel og merke... Han hadde vært bortreist en uke.. og savnet meg virkelig. Gikk vel opp for han hvilken fantastisk kvinne jeg er Noen dager senere skulle jeg bli 30 år, han kom fra jobb sent utpå natta og vekket meg som hadde sovnet på sofaen.. Etter litt mas fikk han jaget meg på badet for å stelle meg for natta. Tok av meg linsene, tok på meg snoopy nattkjole og fikk se en lapp! Den fortalte meg at jeg skulle se i kjøleskapet... I kjøleskapet var en ny lapp... se i reolen i stua... Der lå en ny lapp som ba meg gå bort til han og spørre om han hadde noe til meg.. :-) Jeg satte meg ned ved siden av han.. han kom med noen veldig søte ord og fortalte hvor mye han elsket meg og at han ville dele resten av livet sammen med meg, før han da knelte og fridde til meg! :-)) Fikk en flott diamantring og svevde på en sky og fikk knapt sove den natten... ;-)
Arb.ledig husmor Skrevet 3. september 2007 #15 Skrevet 3. september 2007 Når han egentlig sa orda og fridde, visste eg det kom t å skje... Men det var 2. gangen da... Første gangen gikk alt litt skeis, stakkar mannen min... Vi hadde 3 mnd dag, og han ville fri. Hadde handla mat, kjøpt rose, og til og med vært hos gullsmeden. Han hadde ikke funnet en ring som var meg da, men hadde fått med seg en brosjyre hjem. Jeg kom dessverre hjem litt tidligere enn mannen min hadde planlagt, så når eg åpna døra stod han på kne med en kinakål i hånda... Eg skjønte ikkje at han skulle fri, og bare føyde han vekk og sa noe som at han måtte flytte seg så eg kom inn.... hehe Men ca 2 uker etterpå fridde han igjen, på en restaurant ) Fikk selv gå i butikken å velge ring..
Gjest Skrevet 3. september 2007 #16 Skrevet 3. september 2007 Han fridde til meg ei helg i 1996 da vi hadde et weekend opphold på et hotell. Jeg satt i boblebadet og kosa meg og han satte seg ned på kne og fridde. Heldigvis var det ingen andre der nede for jammen ble det fuktig der gitt ... hehehe :-):-)
Topia Skrevet 3. september 2007 #17 Skrevet 3. september 2007 Nope. Har bestemt meg for at det skal han gjøre. Ellers har han alt lagt i hendene. Noe skal jeg søren meg ha å fortelle så det med å fri, det er jaggu hans jobb!
PAVEEL Skrevet 4. september 2007 Forfatter #18 Skrevet 4. september 2007 for noen søte historier dere har:-) skikkelig koselig å høre:-)
suseduse Skrevet 4. september 2007 #19 Skrevet 4. september 2007 dagen jeg kom hjem fra sykehuset med lillegutt.. han maste om at jeg måtte prøve å legge han i vugga så vi så åssen det så ut.. jeg begynte å bli litt iritert for han maste sånn og var sliten men gikk inn, og oppi der lå en liten inn pakka eske... jeg tenkte ikke i de baner, men åpner den og ser to ringer, og når jeg snur meg står han på kne og spør om jeg vil gifte meg med han (med tårer i øyne)
Helnøtt med spire:) Skrevet 4. september 2007 #20 Skrevet 4. september 2007 Søt historie jente 82! Hehe...husker den dagen han gjorde det ja hehe:) Var 17 år gammel, og gravid med eldste jenta vår. Han var 18! Spanderte middag på meg på resturant. Gikk ned på kne mitt i resturanten og spurte om jeg ville gifte meg med han:) Synes det var modig av han når jeg tenker på det da:) Vi var jo så "små" Nå den dag i dag er vi gift og har det kjempe flott med to småp barn:)
Gjest thricane Skrevet 4. september 2007 #21 Skrevet 4. september 2007 hehe, over en hamburger, ved kjøkkenbordet, en helt vanlig ettermiddag
M by M Skrevet 4. september 2007 #22 Skrevet 4. september 2007 Jeg venter og håper spent enda ;-) Vi skal gifte oss en dag da, det er vi enige om :-)
Karoline's*mamma Skrevet 4. september 2007 #23 Skrevet 4. september 2007 Vi var på Fløyen i Bergen på lørdag Regnet øsa ned, og vi var dei einaste frampå platået, og stod under ein paraply, medan vi såg utover heile byen. Så sa han dei vakraste orda, før han spurde om vi skulle gifte oss. Klart eg ville det!! Så fekk eg ein nydelig ring. Å, hadde esten ikkje trudd dette skulle skje meg, men ser beviset heile tida Søte jenta vår på 2,5 år sa: "mamma og pappa har gifta seg", då mammaen min sa vi hadde forlova oss. No seier ho at vi skal gjere det ein gang, og at ho og skal gifte seg med ein i bhg og ha på seg flott kjole:)
Pappas fultreffer :) Skrevet 4. september 2007 #24 Skrevet 4. september 2007 Jeg ventet lenge, og hintet i noe som virket som en evighet Tilslutt innså jeg at jeg bare måtte legge bort alle de romantiske måtene jeg hadde så lyst til å bli fridd på. Så en kveld da vi lå og snakket om det i sengen, så kom plutselig spm. Det var absolutt ikke noe romantisk over det i det hele tatt, men jeg tror nok at det var eneste måten å bli fridd til på av den mannen jeg elsker så høyt Han er ikke noe romantisk av seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå