Gå til innhold

Top Model....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig mulig å bli så lei seg pga. utstemming første gangen??

Tenker litt på hva livet hennes egentlig har betått av før hun fikk lov til å være med en runde i Top Model....

Har ikke problemer med å folk gråter når de blir nummer to eller tre, men FØRSTE runde??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vel altfor høye forhåpninger og tanker om seg selv el noe..

Men guri så fæl hun med tatoveringen var, og for en oppførsel, herregud...

Skrevet

Ja, Æsj!!! Hun reagerte jeg på også!!!

Forferdelig personlighet!!!! Hun blir nok ikke mindre høy på pæra neste episode ettersom han fotografen sa at hun var den beste!!!!

Stakkars hun som er lebisk...tror faktisk hun kommer til å få gjennomgå av hun med tatoveringa...

Skrevet

Ikkesant!! Mulig det bare er ett hardt ytre.. uansett litt irriterende:) Hun blir sikkert beholdt en stund også fordi hun lager "god" tv...

Morsomt når de begynte å flørte med Bjørn Opsahl, hang mye med søsteren hans når vi var yngre og etter å ha sett konfirmasjonsbildet hans, ha-ha-ha, kan ikke se noe annet for meg når jeg ser han:) Rosa dress og puddelhår:)

Utrolig søt hun fra Ålesund da..

Skrevet

Å ja!!! Hun blir nok en stund...

Synes han var litt kjekk jeg da...fotografen : ) Kan skjønne det var litt rart for deg å se han slik da...

Enig at hun fra Ålesund var søt..kommer nok langt hvis hun viser fremgang...

Lurer egentlig litt på hvorfor TV3 plutselig skulle slutte med "glam" i Top Model, altså fine hotellrom og leiligheter...om det er for å spare penger eller for at deltageren skal skjønne at det ikke bare er glamour å være modell...

Litt rart de ikke har gjort det litt før tenker jeg da.. kanskje det var Vendela sitt forslag??

Skrevet

Bare greit å kutte ned på Glammet! Slik det er nå, er det mye mer realistisk;0)

Skrevet

Det blir sikkert mer glam etterhvert. Husker det var litt sånn på den amerikanse utgaven en gang. Litt morsomt da, masse bortskjemte jenter.. fin måte å finne ut hvem som takler litt motgang i alle fall:)

Syntes det er så kult at Vendela, som faktisk har vært en av de store internationale modellene har tatt over jeg. Kathrine Sørland er pen, men utrolig kjedelig på bilder... typ ett utrykk på alle bildene.. Ble litt teit når hun satt der å kritiserte utrykkene til deltakerne:)

Nå vet jeg hva jeg må gjøre hver mandag fremover... se på tynne jenter mens jeg bare blir tjukkere og tjukkere i magen:)

Skrevet

Jeg synes synd på henne jeg, hun hadde sikkert store forventninger og var nok veldig skuffet.

Skrevet

Hehe : ) Heldiggris....

Må prøve å gå andre veien jeg da.. : ( Får prøve å få litt motivasjon...

Joda...de har nok ikke vondt av at det ikke er luksus, men de ble nok veldig skuffa kan jeg tenke meg...mendet får dem kanskje til å jobbe enda hardere mot målene sine. Skiller helt sikkert ut jentene som virkelig VIL bli modeller og de som sikkert bare synes det høres gøy ut....

Jaja...tiden vil vise..

Skrevet

Sikkert det som er poenget med den lugubre leiligheten ja.. og svippturen til Paris, men det er nok litt sånn det er også, må nok opp på toppnivå for å få glamouren:)

Dit kommer nok aldri jeg gitt....:) 3 keisersnitt på 3 år setter sin stopper for det...:) ha-ha-ha! Men gleder meg til mandagene i alle fall. Heller litt runderer rundt magen og ha utseende med seg enn stygg og tynn sånn som hun jesus:)

Skrevet

Superbra holdning!!!!

Gi meg litt av den holdningen og selvtilliten også da... : )

Æsj..er så lei av å føle meg for lubben alltid...var mye greiere når jeg var gravid..da hadde jeg liksom "lov" til å ha litt ekstra..

Sukk..

Skrevet

Den holdningen er bare akkurat nå...:) I går var jeg suuuuperdeppa for at jeg skal bli "feit" igjen:) La på meg 15 kilo de andre gangene og mangler fortsatt 8 for å være nede i matchvekt igjen, ikke gøy å skulle plusse på 8 til igjen...

Men jeg får ta det med ett smil også har jeg fortsatt 8 år på å komme meg i samme form som Vendela er ved 40 års alder....

Lenge siden du fødte sist? Det tar tid å komme tilbake igjen gitt...17 mnd siden sist her og det er stuck på meg ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...