fru mor Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Lille jenta mi har nettopp passert åtte mnd. Etter oppfordring fra HS er vi nå oppe i fire måltider (to fulle og to under introduksjon). Jenta mi får nå pupp etter hvert måltid + en ekstra frokostpupp. Det vil si 5 ganger om dagen, en pupp hver gang. Hun får selvfølgelig mer om hun ber om det, men det er sjelden. De siste fem nettene har hun begynt å sove rundt. Deilig det, men da har det også blitt en-to mindre amminger. Er dette nok MM for ei på litt over åtte mnd?
Bea80 & Gullgutten Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jeg vet ikke om det er nok, men kan jo sammenlikne med gutten min på 7 mnd som pupper ca 2 ganger på natta, kanskje en gang på morningen før vi står opp (men det er lite) Og av og til pupper han ikke overhode ila dagen, men oftest lurer jeg litt i han1-2 ganger ila dagen rett etter at han har våknet fra lurene sine. Og seff når han legger seg får han pupp (han puppes fremdeles i søvn). Så det blir alt fra 4-6 ganger ila døgnet. Han får det som regel aldri til måltidene (spiser grøt, skive/frukt, middag og grøt ila dagen) Virker fornøyd han, men jeg føler at melka er litt på retur nå pga at han drikker så lite, men jeg håper bare at han slutter av seg selv slik at jeg slipper avvenning om noen mnd...Har begynt å gi han litt mme til skiva, bare for å lære han å like den, men kan jo ikke si han syns noe særligt om det....hehe.
gammel røy Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Høres bra ut, spør du meg.. Må jo gjøre det som funker for dere. Noen barn vil pludselig ikke ha pupp på den alderen, ikke så mye å gjøre med det. Du ammer jo nokså ofte, så ville ikke stresset. Puppet mindre enn det da snuppa var på den alderen- hun ville ikke ha mer. Men det tok seg opp da vi reiste til varmere støk på ferie. Hun er nå 10 mndr. og jeg ammer henne 4 ganger om dagen- kanskje 5 ganger i helga. Hun kunne nok helt fint klart seg meg pupp 2-3 ganger om dagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå