Shabby Cheap Chic Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Eller er det bare meg? Minner litt om utringningen til Tori Spelling... Grøss...
Kondis som en murstein Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Ja, tenkte akkurat på det, hehe...
Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Fæl hele dama *usj* jeg takler henne bare ikke,, hun har så forferdelig personlighet at jeg ikke finner henne pen i det hele tatt. Å det sier LITT!
Den lille prinsesse Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Synes hun så skikkelig bra ut, og hadde virkelig blitt en bedre programleder siden Designerspirene!! Man ser at hun har strammet seg opp i fisken, ønsker jeg kan se sånn ut i en alder av 40+++ og ikke som en slafsete småfeit 2-barnsmor som man regel ser rundt omkring i dette land.
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2007 Hehe, bra det ikke bare er meg... måtte liksom stirre opp til flere ganger for å se om den faktisk var så stygg.. hehe
Shabby Cheap Chic Skrevet 3. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. september 2007 Ja er en ting det, men går ann å få klemt de puppa litt annerledes hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå