vipsen*en av hver* Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 I morgen skal eg til legen for å høre hjertelyden.. Er så spent og gleder meg masse.. er 13+0 i dag.. så blir første gang å høre den... Beste lyd i verden....
Skuddårsmamma=) Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Gled deg!! =) Det blir nok stor stas ja! Ikke lenge siden jeg hørte hjertelyden til den lille selv jeg. Finere lyd finnes ikke!!
Tooblind Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Lykke til! Men husk at det er ikke sikkert at legen klarer å finne hjertelyden så tidlig, så ikke bli skuffet eller redd om han ikke klarer å finne den. Jeg var hos legen da jeg var 14+0 og legen fant den med en gang da, men hos mange så finner man den ikke før man er 15-16 uker på vei.
vipsen*en av hver* Skrevet 4. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2007 Jepp.. da har eg hørt hjerte slå, var så glad jeg bare måtte smile hele tiden.. Så blir det UL om en mnd..
Lotte-Lise Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 hihi husker første gang jeg hørte det jeg også, hadde det største gliset hele dagen, og klarte ikke å får det bort Får fremdeles et bredt smil hver kontroll når jeg hører det, selvom det ikke er så raskt nå (26 uker)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå