Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Noen som vet hvordan vi gjorde det da vi var små for å finne ut om en elsket eller ikke elsket...? Blomst husker jeg... Noen andre metoder???
meg & to små vampyrer Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Ja pellet av annenhvert kronblad på blomstene. Og så dro vi opp slike groblader og telte de "røttene", det betydde hvor mange barn vi skulle få.
Circe Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 sånn liksom spå med kort ååå kunne en en gang. men husker jeg det nå a?? neeeeh
Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 jeg vet jo med en gang om noen elsker eller ikke elsker...men har lit lyst å sjekke om intuisjonen stemmer med noen av de gamle metodene...for at han elsker meg er jeg brennsikker på ...sukk
meg & to små vampyrer Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 husker ikke flere, tror ikke vi gjorde noen andre vi da...
PAVEEL Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 hmmm...synd det ikke er sommer nå da for da kunne du gått ut og plukket 7 blomsterslag og lagt dem under puta...den natten drømmer du om hvem du skal være sammen med:-)
Gjest Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 gjorde det da jeg var 18 år og drømte om en mørk mann...er gift med en mørk mann nå...
PAVEEL Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 akkurat, der ser du;-) hihi. ser ikke noe mann på meg da? 180581...
meg & to små vampyrer Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Ja, det var den også ja. Fikk aldri gjort det siden jeg ikke fikk gå ut aleine så seint, he he:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå