mammaen til Martine og Julie Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Teenkte at han skulle får gavekort på rygg og nakke massasje men tenkte på en ting utenom det!Er lei av å kjøpe klær! Eller er det teit å kjøpe massasje<+
~sjiraff~ Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Massasje er sikkert helt supert om han liker at noen tar på ham ) Hvor mye skal det ved siden av koste da? Cd'er DVD'er Klokke Sko Bøker
mammaen til Martine og Julie Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Bruker å gi for ca 1000 kr!
mamma >to gull Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Deo+parfyme - det skal jeg gi til min, samt en Bergans jakke..:-) Massasje er jo deilig da:-) Er jo liksom ikke det gutta gidder å gjøre uten å få det, hvis du skjønner..:-))
mammaen til Martine og Julie Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 Han bruker jo en deo fra parfymeri så kanskje d! Syns dette er så vanskelig! Må jo prøve å være litt kreativ! Jeg fikk nemlig D&G klokke og løpesko!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå