Gå til innhold

Hvordan gjør dere det med sparing til den lille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte ha en konto til fondsparing og en sparekonto i postbanken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har en sparekonto i DnBNOR + fondssparing. Sparekontoen bruker vi til tider av mens fondet rører vi ikke. Det vi sparer der hver mnd er meningen skal stå der i 20 år.. Sparekontoen står i hennes navn, for det er ingen fare for at beløpet der kommer til å overstige 75´ :=)

Skrevet

Sparer 200kr til hver av barna i mnd også har de fondsparing i tillegg begge 2! Det står på navnet deres men det er vi som får formue skatt trur jeg!

Skrevet

Bruker dere bankens fond tilbud, eller spekulerer dere selv?

Skrevet

Sparer på høyrente i mitt navn. Skal åpne en konto i jentenes navn også med mindre summer men de store vil jeg ha litt kortoll over pluss vil att de skal få lån og stipender under studier.

Skrevet

hun har sin egen sparekonto (Labb&Line), vi setter inn 200,- i mnd, + alt hun får av gaver.

Skrevet

Har en konto der barnetrygden blir satt inn hver mnd. Hun har sparegris som vi putter alt av småpenger på, det settes inn på en konto sammen med pengegaver osv.

Den første kontoen rører vi ikke. Den andre er til ting som sykkel osv. når hun blir stor

Skrevet

sparer hele barnetrygden til begge barna i fox&pia sparekonto i dnbnor. Skal også åpne en fontkonto de skal ha sammen, som jeg skal putte 300 kr i hver måned. + alt av pengegaver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...