Gå til innhold

Hva gjør dere aleneforeldre om kveldene egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg omtrent bare sitter og glor på tv alene etter jenta mi har lagt seg. Mens pappaen som gjor det slutt for 3 uker siden flyger ute til alle døgnes tider og har nesten ikke tid til å sende melding en gang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tv, data, husarbeid, lese, msn.. Stille og rolige kvelder...

Skrevet

Her går det også i TV, pc (mest chatting), husvask og besøk av mamma i ny og ne. :)

Skrevet

jeg er her når jeg "stjeler" tid til det. ellers gjør jeg alt jeg ikke får gjort i løpet av dagen. vasker, rydder, ringer de jeg aldri rakk og ringe opp igjen, gjør lekser, fylder ut skjemarer til NAV, husbanken, lånekassa eller hjelpemiddel sentralen, alt etter behov.

kvelden kunne godt vært litt lengre.

Skrevet

data,tv,lese bok, rydde, ta en lang deilig dusj, spise en bedre kveld med god tid...ha besøk...

skulle ønske lille sovna tidligere på kvelden så jeg rakk over mere for berget vokser hvær dag og jeg rekker bare rydde litt av det hver kveld:P

Skrevet

lekser, tv, pc, vasker, klesvask, vasker opp, koser med katta, har besøk....

men mange kvelder der jeg kjeder meg ja!

Skrevet

Jeg gjør stort sett det samme jeg gjorde før jeg ble mamma. Rydder og legger sammen klær, chatter litt, ser på tv, er her og på facebook, koker flasker, forbereder flasker til neste døgnet. Koser meg masse jeg :)

Det eneste jeg savner er vennene mine som fremdeles bor i Oslo...

Skrevet

Tenker, surfer på nettet, ser på tv, savner gullungen min, savner en å dele kveldene med, litt husarbeid...Blir dessverre alt for god tid til å tenke og savne på....

Skrevet

Internett, msn, tv, leser, strikker og så selvfølgelig husarbeid. Synest kveldene går fort eg. Men så er eg veldig vant til å sitte aleine om kvelden og da, sjøl om eg er nybakt alenemamma.

Blir lett noen timer i tlf og så da....

Nå skal eg snart begynne å pakke og, til eg skal flytte i leigd hus om 1 mnd.

Skrevet

Skriver mye, sitter litt her og steller og ordner for neste dag=)

Skrevet

jeg har mye besøk/er på besøk. internett, er med hunden min, rydding og vasking.. det er det jeg får tid til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...