Gå til innhold

Har dere begynt med strømpebukse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 2,5 år. Har ikke på seg strømpebukse ennå. Har en aktiv gutt...høyt og lavt hele dagen, ute som inne. Har på sokker, gode goretex sko, bukse, body, tynn genser og vindtett jakke når han skal i bhg. Tynn lue hvis det blåser veldig.

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Men så har vi måtte skrape av bilvinduene også her da. ;o)

Skrevet

Nei, synes det er litt tidlig enda... Vi bor i Oslo...

Skrevet

Spørs hvor du bor. Vi bor i Trondheim og her har gutten min (3 år) brukt stilongs i ei uke no. De er ute så leng på barnehagen at de passer på at alle har på seg godt nok med klær før de går ut!

Skrevet

Nei, ikke strømpebukse. Bruker litt tykkere bukser enn de vi hadde i sommer, cordbukser og andre tykkere bukser. Gode frottesokker til. Synes det er tidlig med strømpebukse, jeg. Men hadde jenta mi hatt tynne sommerbukser hadde det kanskje vært annerledes...men bruker som sagt det jeg velger å kalle "høstbukser".

Jeg er av den som vil vente med strømpebukser til det blir skikkelig kaldt ute. Så lenge hun er varm nok med det hun har "sparer" jeg strømpisene til kulda kommer..Hun er i tillegg høyt og lavt hele dagen....masse energi!!

Skrevet

Jepp. Her er det strømpebukse kvar dag nå. Men så blåser det kaldt også da. Har heldigvis ein barnehage som er flinke med påkledning, så det hender barna har kun strømpebukse under dressen om det er sol. Bur for øvrig på Vestlandet.

Skrevet

hei jeg har begynt med strømpebukse ja og vi bor på østlandet:)jenta mi er 2år og derfor sier ho ikke fra om ho blir kald.

Skrevet

men idag som det har vært 17 grader og sol på østlandet....fortsatt strømpebukse???? Blir ikke det litt vel mye?? Har vært så varmt i oslo idag hvertfall

Skrevet

Men, Solfrid...vet ikke hvor på østlandet du bor da, men her i Oslo har det vært 17-18 grader og sol på ettermiddagen.... Tror du jenta di fryser slik at du må ha strømpis på da?

Skrevet

Ja, her på vestlandet har vi brukt strømpebukse i et par uker nå.

Tulla er 2,5 år.

Når vi har reist i barnehagen om morgenen så har tempen ute vært mellom 8 og 12 grader.

Og maks tempen midt på dagen har ligget på mellom 12 og 16 grader. Regn og surt vær. Da er det bedre at barnehagen kler av henne om det blir for varmt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...