Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Har ikke det her. Har baby på 4 mnd som ligger i vogn under dyne. Har på bukse, gode frottèsokker, body og stirkkejakke. Ser ikke behovet for stømpis for små babyer som ligger i lun vogn med dyne og/eller ullteppe over seg.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jepp, har brukt det nesten hele sommeren også. Min sitter ikke under dyne men med et lite pledd/helseteppe. Ikke har hun bukse på heller (nå, men ikke i sommer..bare kjole)
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Skjønner du som har jente og bruker strømpebuske under kjole, ja...har gutt jeg. Men brukte du størmpebukse når det var som varmest også??
akerselva Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 bgynt med strømpebukse nå ja høsten er jo kommet min er 10 mnd gammel
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Min er 8 mnd. Begynner ikke med strømpebukse ennå, nei....Har høstbukse, dvs. foret bukse. For varmt med strømpebukse i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Ikke når det var over 22-25 grader, men under det gjorde jeg det. Hun lå um strømpebukse slik at hun ikke skulle bli så solbrent på beina sine.. De stakk alltid ut uansett hvordan jeg gjorde det, og teppe sparket hun bare av. Nå har hun bukse (tynn) og tynnstrømpebukse pga at hun river av seg sokkene hele tiden. Kan ikke bruke kjole lengre pga at hun snubler i den når hun krabber.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå