Gå til innhold

Spyler dere ob i do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skal man vel egentlig ikke gjøre, men jeg finner ingen annen fornuftig måte å kvitte meg med den på. Vil i hvert fall ikke ha den liggende i søppelet.

Så jeg lurer på hvor mange som spyler den ned, og hvor mange har fått tette rør pga det? Jeg vet ikke om jeg tror på at den kan tette rørene, men i gamle rør vet man vel aldri..

The Flusher..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det ikke. Men always tampongen står det på pakka at man kan gjøre det

Skrevet

pakker de inn i papir jeg da, og hiver de i søppla ute.. det er vell bedre, enn å måtte ringe rørleggern, og la han fiske ut de prukte tampongene?? gusj!!! er gla jeg ikke er rørlegger...

Skrevet

Nei, det gjør jeg absolutt ikke!!!!

Jeg har boss ved siden sv do. Jeg pakker OBen inn i dasspapir så legger jeg den i bosskorga som det er pose i. Etter noen dager og alltid i slutten på mens-perioden kaster jeg posen i do!

Skrevet

Jeg kaster selvfølgelig posen i bosset;-)

Skrevet

Hvorfor kan du ikke kaste dem i søppla slik som alle andre?

Skrevet

Spyler den i do og det har jeg alltid gjort. Aldri hatt tette rør. Tenk på størrelsen på menn's "negerarmer" da?! Tror ikke de jernbæsjene de kyler utav seg går så lett i oppløsning heller. Så en liten ob skader ikke! :-)

Skrevet

Hahaha;) Akkurat det tenker jeg også!

Og forresten, Kinderfrø, jeg vil ikke være som alle andre, jeg. Og når "alle dere andre" (var det fire stykker, mon?) kaster ob'en i søppelet blir det jo mindre fare for tette rør når jeg kaster min i do:)

Skrevet

Nå er det jo ikke bare tette rør som er grunn til å ikke kaste dem i do. Hva med det faktum at tampongene blir liggende i evigheter i kloakksystemet uten å oppløses?

Kaster du glass, metall og kartong i vanlig søppel også du, kanskje?

Skrevet

Åhuff, ja, faktisk, av og til.. Men veldig sjelden.

Men jeg kaster ALDRI søppel i naturen!

Skrevet

vell.. de kablene både du og andre legger.. de utvuder seg vel ikke i vannet.. slik ob gjør..

Skrevet

Ja det gjør jeg.

Skrevet

Fluefly; Hvor mye mer tror du ob'en utvider seg??

Skrevet

Kaster alt i dass jeg. Melkekartonger, tomme doruller, middagsrester, embalasjen til div baderomsartikler, sokker med hull, q-tips, ja u name it! Så det så!!

Skrevet

er de tikke bare for deg å prøve det i et vannglass.. så får du se.. de kan utvide seg ganske mye...

ql vri på nicket mitt.. (dooh..)

Skrevet

Ah, det rene (eller skitne) kunstverk!!

Skrevet

Legger aldri kabler jeg. Her er det bløtt og mykt. Kloakksystemet synger en sang når jeg har vært på do. Det trenger ikke å jobbe i det hele tatt. Så om jeg slenger en ob nedi i ny og ne tror jeg kloakken kan tilgi.

Skrevet

Jeg spurte deg om hvor mye MER du tror de utvider seg. Etter at de er BRUKT, smarting:)

Skrevet

de kan bli en god del større... men. har du ikke en ob, og et vannglass.. så prøver du da vettu..

vet jeg er smart ;o)

Skrevet

Du ber folk putte brukte OB'er i vannglass for å se hvor mye de utvider seg ytterligere...jo, du har rett, det ER smart. Skjempesmart.

Skrevet

Selvfølgelig. Og man kan fint kaste den i do. Jeg har vært sammen med en rørlegger så det vet jeg ;-)

Skrevet

Jeg henger de til tørk og bruker de om igjen jeg, må ta vare på miljøet vettu!

Skrevet

måtte jeg virkelig skrive at man skulle prøve dette med en ubrukt tampong..??haha herregud.. si i fra hvis det er mere jeg må tenke på for dere.. siden dere ikke klarer tenke selv...

Skrevet

Som om Allways vet hva slags rørsystem du har :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...