Northernlights Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Naa har jeg proevd 3 ganger aa svare paa traaden din. Mom2Two, men det nytter ikke (viser meg som ikke innlogget hver gang). Saa jeg starter min egen lille traad. ) Hun var visst ikke aktiv i FRP den gangen jeg bodde i Norge, saa jeg har bare sett henne en eneste gang paa VG nett,hvor hun snakket. Og det slo meg tvert at hun minner meg om Gro Harlem Brundtland! Kunne vaert datteren hennes =oD Akkurat samme maate aa snakke paa.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 du sier noe der northern...tøft at du engasjerer deg... alt vel...så litt på linken den dagen og er enig med deg... klem
Northernlights Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Saa du tror jeg har rett i at jeg tror jeg vet hvem som skrev det? )
Northernlights Skrevet 3. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2007 huff..det ble da en underlig setning..hehe Men tror du vet hva jeg mente.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 yes i can read your thoughts honey...haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå