Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Har fått innkallelse til ultralyd i dag, er nå 13+3. Er innkalt allerede 21. september, dvs. at jeg er akkurat 16 uker den dagen. Er ikke dette veldig tidlig? Ble satt tilbake to uker på tidlig ultralyd men legen min mente at det ikke var sikkert at sykehuset tok hensyn til det, de følger ofte menstrasjons termin uansett.
Sunniva78 har to små Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Det var vel litt tidlig ja... Jeg måtte flytte min UL, slik at sambo kunne få bli med. Men jeg måtte flytte den fremover, for det tidligste de kunne ta UL var 17+6 sa hun jeg prata med! Ring og hør du:-)
Erisa* Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Heisann! Jeg fikk vite at hvis man har fått fastsatt termin tidlig av en gynekolog, er det den som vil gjelde uansett, for den er mer nøyaktig enn senere. 16 uker er vel kanskje litt tidlig, kanskje sykehuset ikke har fått med seg at terminen din er flyttet? Du kan jo ringe opp og høre, evt bare gå, og så får du kanskje 2 ultralydtimer:)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 jeg fikk en termin av min gynekol, på tidlig ul.. det ble ikke tatt hennsyn til denne da de best ul, og fikk beskjed om att det var den de tok på sykehuset som gjaldt:) det er også den som står på helsekortet mitt nå. i verste fall får du en ul til:)
superk Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 jeg var 16+4 da de tok ul (trodde jeg var 18). det gikk fint. de så at det var en gutt og at alt var i orden. jm mente bare at det var litt kjedelig for meg å få det så tidlig fordi babyen vokser veldig de neste mnd, men jeg så alt klart jeg. er en baby asså
Gjest Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Ringte i dag og flyttet ultralyd jeg:) Vil at det skal være størst mulig sjangs for å kunne se hvilket kjønn det er:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå