Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Dattera vår på 3,5 år har klagd på vondt i magen. Jeg trodde det kunne være melk. Mannen min tok henne idag med til en som er natur-terapeut og fikk tatt en vegatest på henne. Det som slo ut på henne var yoghurt, ost bakepulver og et søtningstoff som heter cyklamat. Skal jeg stole på denne testen? Noen som vet hvilke produkter som inneholder cyklamat?
Lille søtnos Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 De testene må man ikke stole blindt på. TV2 hjelper deg testet jo flere klinikker som tilbyr slike tester, og fikk bare ulike svar på hva personen ikke måtte spise. Jeg mener likevel at man bør prøve å kutte ut de matvarene som ble nevnt, og prøve å introdusere en og en igjen. Da kan dere lettere se hva hun reagerer på. Det er jo verdt et forsøk. Jeg tror veldig på kombinasjonen av naturmedisin/alternativ medisin og skolemedisin.
~sjiraff~ Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Har vel vært mye diskusjon ang. disse testene som tas hos folk som driver alternativt. Noen er helt sikkert seriøse og vet hva de driver med mens andre er litt mer pø om pø... Men jeg har definitivt tro på naturmedisin, har en søster som har blitt "frisk" etter å ha gått til homeopat i maaaange år. Skolemedisinen gjorde ikke annet for henne enn å gi henne en diagnose, og den måtte hun leve med... Du kan jo teste litt selv også. Kutt alle disse matvarene for noen uker, så prøver du en og en ting av gangen så ser du om datteren din reagerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå