mammamammamammamor Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 hva er det og hvordan lager du det
temi & keli Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Mine vaniljeboller er vanlig gjærdeig med ei spiseskje eller to med vaniljekrem inni... Vaniljekremen "pakkes inn" og steikes med brettene ned mot plata.. gjerne med perlesukker på toppen..
mammamammamammamor Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 altså du kjevler sånne firkanter og bretter rundt? såg det på vgtv en dag
Nillo Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Eg deler dei opp i vanlig bolleevner, og så trykker eg dei flate med hendene. Legg ei skjei med vaniljekrem i midten, og så "pakkar" eg inn kremen, og legg bollen med skøyten ned på brettet.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 De heter Pariserboller ) Jeg lager dem med bolledeig, kjevler ut, skjærer i firkanter på ca 6x6 cm, legger en skje vaniljekrem inni, pakker den inn, legger bollene i muffinsformer, pensler med egg og strør perlesukker oppå. KNALLgodt!
temi & keli Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Mine boller HETER vaniljeboller! Så det såh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå