Plutselig_gravid Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Det "puslespillet" som vi hadde på barneskolen. Mener det var noen enkle regnestykker eller tall eller noe som skulle løses på ene siden og så kunne vi snu det etterpå så var det laget et slags mønster på baksiden om vi hadde regnet/talt riktig..... Hadde hatt lyst å fått tak i noe sånn jeg, eller noe lignende. Noen som vet hva jeg mener og hvor jeg eventuelt kan få tak i det?
Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 ja det var kjempe morro! :) vet ikke hvordan du får tak i det men husker det ja.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 PÅ læringsverkstedet får man tak i noe som heter Logico. Det er ikke det samme som Løko, men man lærer masse, samtidig som barnet føler det er morsomt. Kan begynne fra 2 år tror jeg og til langt opp i skolealder. Kjempe bra opplegg syns jeg. Dattera mi er 3,5 år og hun syns det var supert!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Selger de Logico på nett?
Gjest Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Sjekk her: /laringsverkstedet.ekanal.no/sider/butikk.asp?ant=100&liste=2&tittel=Logico&submeny=39
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Gikk ikke an å kjøpe den der.
Gullemor Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Ja, jeg husker Løko! Men hadde heeeelt glemt det frem til jeg kom over innlegget ditt! Nå fikk jeg lyst til å legge Løko... *mimre* Fant dette (blant annet) da jeg søkte på Google: http://www.tekniskforlag.no/index.html )
Gjest Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 PÅ høyre side hvor det står Logico må du markere om du skal ha primo el hva de andre typene het. DA fikk jeg til å bestille!!
Sånn kan det gå Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 LØKO lever i beste velgående det. http://www.tekniskforlag.no/loko.htm
Plutselig_gravid Skrevet 3. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 3. september 2007 Tusen takk for svar alle sammen. Nå skal jeg jammen ta og bestille:o)
Tante_Sofie Skrevet 3. september 2007 #13 Skrevet 3. september 2007 Smiler...jeg elsket de spillene! Sjekk med barneskoler, kanskje de har stuet de vekk! Eller kanskje de fortsatt er i bruk!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 3. september 2007 #14 Skrevet 3. september 2007 ja, det var gøy!!! aner desverre ikke hvor du kan få tak i det. Prøvd å google det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå