Gå til innhold

Hvor tidlig kommer kvalmen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det trenger det absolutt ikke være;-) Ei venninne av meg fikk positiv test og samme dag begynte å spy, hun var da ca 4/ 5 uker på vei.Og det var ikke innbildning, hun er 19 uker på vei og har spyr av og til enda.

Skrevet

uæh! litt skrekkblandet fryd. Har veldig lyst på, men det var maaaange komplikasjoner sist. bør vel teste snart

Skrevet

Ja hvis du skulle hatt mensen for ca en uke siden hadde ihvertfall ikke jeg klart å vente;-) Jag hadde sprunget å kjøpt en test med det samme,hehehe. Lykke til og håper det ikke blir komplikasjoner neste gang. De kan vi klare oss uten;-)

Skrevet

joda, testet i går.

Det ble to streker, men det var en svak strek som kom etter ca 10 minutter og da var jo ikke testen gyldig lenger. Men lurer litt ja...

Hatt vondt i magen i mange dager nå, men får ikke mensen. Skal vente noen dager og teste.

Men du , tenk at du vil ha 3!

Jeg lurer på om det går med 2 liksom!

Skrevet

4+1 i dag, og kvalmen kommer i bølger...testa på torsdagen, og har vært kvalm før det og. heldigvis ikke kastet opp eller hatt det konstant ennå da:)

Skrevet

Hehehe du kommer ikke over at jeg vil bli mamma til 3:-) Kanskje du forstår det når du har fått nr 2;-) Gratulerer foresten,veldig masse! Lykke lykke til;-) Hilsen meg som ønsker meg 4 barn,hehehe men blir nok med 3!

Skrevet

jeg ble innlagt i uke 6 og hadde da spydd siden uke 4..så det er nok ikke innbillning nei! :) Lykke til!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...