ano nym Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 er det innbillning i uke 5.................
Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Nei det trenger det absolutt ikke være;-) Ei venninne av meg fikk positiv test og samme dag begynte å spy, hun var da ca 4/ 5 uker på vei.Og det var ikke innbildning, hun er 19 uker på vei og har spyr av og til enda.
ano nym Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 uæh! litt skrekkblandet fryd. Har veldig lyst på, men det var maaaange komplikasjoner sist. bør vel teste snart
Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Ja hvis du skulle hatt mensen for ca en uke siden hadde ihvertfall ikke jeg klart å vente;-) Jag hadde sprunget å kjøpt en test med det samme,hehehe. Lykke til og håper det ikke blir komplikasjoner neste gang. De kan vi klare oss uten;-)
ano nym Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 joda, testet i går. Det ble to streker, men det var en svak strek som kom etter ca 10 minutter og da var jo ikke testen gyldig lenger. Men lurer litt ja... Hatt vondt i magen i mange dager nå, men får ikke mensen. Skal vente noen dager og teste. Men du , tenk at du vil ha 3! Jeg lurer på om det går med 2 liksom!
OhMyGod!!! Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 4+1 i dag, og kvalmen kommer i bølger...testa på torsdagen, og har vært kvalm før det og. heldigvis ikke kastet opp eller hatt det konstant ennå da:)
Gjest Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Hehehe du kommer ikke over at jeg vil bli mamma til 3:-) Kanskje du forstår det når du har fått nr 2;-) Gratulerer foresten,veldig masse! Lykke lykke til;-) Hilsen meg som ønsker meg 4 barn,hehehe men blir nok med 3!
2prinsemamma Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 jeg ble innlagt i uke 6 og hadde da spydd siden uke 4..så det er nok ikke innbillning nei! Lykke til!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå