Korse76♥ Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 på deg selv: Hva gjør du med pengene??
meg & to små vampyrer Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg vant faktisk akkurat det i gavekort. Brukte på en genser til meg, en til sønnen og en til mannen. og strømpebukser og sokker til meg:) Kjedelig ja. Kunne bare bruke i visse butikker.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Hehe, de varer ikke lenge...
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Kjøper meg ny jakke:) Eller hudpleie/massasje
To fine jinter ;o) Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Kjøpt meg klær tenker jeg... Sjelden jeg tar meg råd til det. Når drar for å handle klær så ender jeg alltid opp med noe til samboeren min eller barna...
Minnie Mom Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Hvis håret trenger en oppfriskning så tar jeg en tur til frisøren; klipp og striper. Hvis ikke så kjøper jeg meg klær, veske, dilldall eller sminke, alt hva hjertet måtte begjære på shoppingrunden.. )
Mille** Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Skal til frisøren i morgen, regner med å svi av litt mer enn 1000 kroner. ;o) Ellers vurderer jeg å bestille min første time noensinne på hudpleiesalong. )
Bella Swan Skrevet 3. september 2007 #11 Skrevet 3. september 2007 Jeg hadde kjøpt meg undertøy og kanskje litt sminke, en 1000- lapp holder ikke lenge...
Brenda med 2 ute Skrevet 3. september 2007 #12 Skrevet 3. september 2007 Da hadde jeg gått på polet og kjøpt en flaske Bollinger så hade jeg gått på Fjelberg fisk o vilt og handlet in masse digg til Moules frites..det er godt det! Ville kjøpt noe pent undertøy så hadde jeg kost meg med mannen min hele kvelden;) Da hade jeg væt i godt humør lenge!
Korse76♥ Skrevet 3. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 3. september 2007 hmmm fikk lyst til å unne meg litt egenpleie :-) Takk for hjelpen jenter/kvinner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå