Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 har lyst til å bare skriiiiiiike!!!!! Men desverre så kan jeg ikke det! Må ta meg sammen å smile pent til lillegutt som ligger å titter så fint på fiskene i akvariet... Men FAEN!!! Kunne ønske jeg hadde et hus jeg kunne rasere!!!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Huffda! Det høres ikke bra ut... Håper det ikke er noe som er alt for ille. Kanskje en klem hjelper? *klem*
Mamman til A&D Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 hmm... ikke bra.. du får få noen til å passe lillegutt, så kjøre et øde sted, og hyle til vinden.... bruker å hjelpe ;o)
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 Hehehe:o) det går bedre nå... Ble plutselig bare veldig mye med en gutt på 4 mndr, gravid igjen og en mor som prøver å gjøre alt for å såre meg.... Ble bare litt overbelastet en liten stund:) Lillegutt sover nå og jeg har ringt til min mor og lettet litt på trykket! Så nå er det ganske bra igjen;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå