☆Pacific sunset☆ Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jeg holder på med studiet - det er veldig gøy men også veldig vanskelig. Har tømrer til mann så han kan mye av det som jeg syns er vanskelig. Har mye igjen så vet ikke hvordan det går hehe, men skal nå satse på minst 4 i snitt slik at jeg kan bygge på offentlig miljø og ende opp som Interiørarkitekt MIAF.... Bare spør om du lurer på noe...
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg tar det synes det er kjempe gøy, men også ganske vanskelig..
Kondis som en murstein Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Har en oppgave igjen... Klarer bare ikke å få begynt igjen, uff... Har akkurat flyttet, flyttet og flyttet igjen, så det har liksom ikke blitt tid til det, også er det så tiltak å pakke opp alt. Mye pirk, men morsomt er det )
Mårud Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 Er det veldig mye tegning? er ræva til å tegne..men skal hvertfall prøve.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Nei, men jeg har lyst!! Men er det ikke vanskelig å få jobb etterpå?
Gjest Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Ja det er vel kanskje 80 % tegning veldig masse pirk og jobb. Men er verdt det da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå