Gå til innhold

Nattpose i merinoull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla på 1 år sparker alltid av seg dyna. Har på henne ullpysj om natta nå, men hun er likevel kald om morgenen. Tenkte å kjøpe en nattpose i merinoull, men da må jo denne være stor nok for 1-åringen min. Noen som vet hvor slike kjøpes?

Blir veldig glad for svar! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det finnes i merinoull, men jeg har en Grobag som jeg er kjempefornøyd med.. Om du har pysj inni denne, så trenger man nesten ikke dyne. Du kan jo evt sjekke www.nostebarn.no

Skrevet

Takk for svar!

Jeg har ikke en Grobag, men en annen type nattpose i bomull, så det kan jo være det holder å ha henne i denne + pysjen.

Jeg prøvde litt sånn desperat i kveld å fore denne nattposen med et fleece-teppe, men hjelp så klumpete det ble, hehe. :D

Skrevet

Jeg har to forskjellige Grobag, en som er tykk (for vinter) og en som er helt tynn (for sommer). Mener den tykkeste koster 400 kr...

Du kan jo evt titte på www.barnetrend.no

Om du har en ullpysj, så holder nok sikkert det...regner med at du har dyne over der igjen, så da skal hun nok ikke fryse. Prøv evt å sette ullsokker utenpå pysjen dersom du syntes hun er kald fortsatt..

Skrevet

Takk igje !

Joda, prøver med dyne, men det tar ikke lang tid før hun legger seg OPPÅ dyna (i søvne, altså). Så legger jeg et teppe over henne, og en halv time senere ligger hun oppå denne også....

Hun har ullpysj og ullsokker inni (den hjemmesnekra fleece-fôrede) nattposen hennes, så nå får jeg se om hun holder varmen...

Så smart med en tykk og en tynn pose! Må sannelig sjekke ut barnetrend-sida! Takk for tips!

Skrevet

Har ikke i merinoull, men har med dunfyll. Veldig god og varm. Han sover kun med en ullbody + posen. Gjorde det i hele vinter, og var skjelden kald, selv om han stort sett lå med vinduet oppe. Kjøpte den på babykos.

Skrevet

Flott, takk! Da skal jeg sjekke ut den også.

Skrevet

Om du bruker vanlig fleece, så kan dette gjøre at hun kan bli klam....fordi det ikke puster slik som f.eks.

Kommer jo litt an på hvor varmt/kaldt hun har det der hun sover, men den tykkeste nattposen jeg har skal hun faktisk kunne ligge uten dyne ned til 16 grader. Jeg bruker allikevel dyne over, men vi har det noen ganger kaldere enn dette. Men syntes selv at det hjalp med posen, for hun sparker ikke av seg dyna nå lenger. Men denne posen er ganske lang, så jeg vet ikke om det har noe med saken å gjøre. Går vel fra 6-18 mnd den jeg har.

Skrevet

som f.eks ull skulle det stå der da...

Skrevet

Go'ing-posene er gode. Se www.gong.no.

Har både den i bomull og den i ull. Skal passe opp til 4 år, står det.

Skrevet

Ser ikke ut til at de har den i ull nå da dessverre.. Men du kan jo sende de en mail og høre om den kommer inn igjen.

Skrevet

Den i bomull var jo riktig så kjekk og billig (149 kr)! Men jeg bør nok heller investere i en i ull, ja.

Ellers heller jeg veldig mot nattposen på Barnetrend.no. Der har de dessuten masse annet spennende, som Barbapappa-nattlys, Kid-sleep-klokka osv.. Uh hjælp, jeg blir jo ruinert! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...