Gå til innhold

Det er litt komisk at folk som ikke har barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet så mye mer om barn enn det foreldrene gjør... åh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha ja ikkesant, har bitt meg merke i at folk uten barn er eksperter på barneoppdragelse:P sånn som spesielt mine yngre venninnder..

Skrevet

enda mer komisk at single damer uten barn....vet hvor RIK vi alene mødre er........

Skrevet

ja spesielt den dere "det er jo bare og la han skrike så sovner han til slutt"

ja selvsakt gjør han det, du sovner til slutt du også om jeg låser deg inne på et rom og sier at du aldri skal komme ut igjen.

hvor vitt jeg ønsker og gjøre det mot barnet mitt er en annen sak... ARG

også syns jeg det er litt festlig at single mennsker aldri forstår at man ha barn vær dag. "blir du med til syden i vinterferien eller?"

"hva med gunnar da?"

"å har du han i vinterferien?"

Skrevet

hehe har du han i vinterferie... ja har han jo hele tiden ;) morsom den mor til gunnar!

hmmm mine venninner er faktisk ikke sånn... godt er det =) tror jeg hadde blitt litt oppgitt!

Skrevet

Mine venner er heller ikke sånn heldigvis, men det er mange som har peiling. Spesielt da lille gull var 6 uker og hadde kolikk. Vi var på besøk hos noen venner av mamma og pappa, og hun begynte å gråte. "Men det der er da ingenting", sa de, og så nok på meg som helt hysterisk siden jeg ville hjem. Poenget var jo at jeg visste at dette bare var begynnelsen på 6-7 timers skriking utover natten... BLÆH!!

Og så er det så mange som skal holde! Og tro at det er greit å trøste når hun begynner å gråte. Men jeg vet jo at det bare er jeg som er god nok når hun er sulten og trøtt, men jeg klarer ikke å kjempe for å få henne tilbake liksom...

Jaja, det går vel over :)

Skrevet

ja det hater jeg også, forstår ikke hvorfor folk skal niholde på en baby som gråter.

eller tvinge til seg en klem.

barn har da rett til og bestemme hvem de ønsker og klemme på

Skrevet

Nei, jeg syns nå barna må klemme på alle som vil ha klem! Kroppskontakt er bra nemlig!

Og babyen gråter jo bare fordi hun er litt sta!

Skrevet

HAHAHAHAHHAAH :D den var råbra gunnarsinmamma hahaha. Nei du skulle bare sagt, ja supert jeg legger bare gunnar hjemme, har jo pizza i frysern så det der fikser han selv :D

Skrevet

Som man sier det: Før hadde jeg ingen barn og 3 teorier om barneoppdragelse - og nå har jeg 3 barn og ingen teorier om barneoppdragelse, som funker i alle fall - heldigvis at venninnene mine også har barn, og at noen er alene og andre har vært det - så slipper man å forklare alt hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...