~sjiraff~ Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Har fått servert en rømmeaus til fisk en gang som var vanvittig god! Noen som har gode tips til meg?
Dronningen! Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Er fisken kokt eller stekt i ovnen?
~sjiraff~ Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Har det noe å si også? hehe.. jeg er helt grønn da det kommer til fisk. De vi fikk var grillet laks. Så jeg kommer vel først og fremst prøve det til laks stekt i panne eller stekovn.
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Har 2 sauser =) En som du tar 3 dl lett rømme (ett sånt stort beger) og 3 dl vann, 2 fiskebuljongterninger, litt piri piri krydder og gressløk.... Bare varmer det til buljongene har smelta og alt har blitt passe varmt =) Også er det vanlig rømmedressing som du slumper oppi litt eddik oppi en bolle som du har ett beger med seter rømme =) Smaker til med litt pepper og sukker =) Da er det veldig godt med sånn agurk i eddik og -vannlake =)
hostogharkheledagenlang Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 til stekt eller grillet fisk lager vi rømmedressing med ett fedd hvitløk(skvisa) og dill i. MMMMMMM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå