Gå til innhold

Aurora og Nattinatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser dere når jeg kommer til å føde(dato)?

og om fødselen tar lang tid?

har termin i oktober.

født 110187

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt dytt! :)

trenger å vite barnets annkomst.. siden sambo skal reise på jakt nå i sept..

Skrevet

får opp at du føder et par dager etter termin.Fødselen vil gå greit...ungen er ute på rundt7-8timer.

Skrevet

oi:) det var det samme som jeg så:) 16-17.okt:) det er et par dager etter termin...weah...spennende..du må oppdatere meg når den tid kommer :)

Skrevet

Hallo

Kikke på deg eg og då vennen.Eg får opp rundt den 11 okt,den lille kan komme før,men neppe seinere ser det ut til.Eg får opp rundt 8 timer på fødselen din eg.Spennende tid dette når det nærmer seg fødsel.Klem til deg

Skrevet

takk takk for svarene.. terminen er 14 oktober..

Håper heller ikke han kommer etter, klarer liksom ikke gå å vente?

Hvor stor trur du han er nattinatt?

Og ser du hvor mange barn jeg og sambo får?

Han er født 090275

Skrevet

å ser du når på døgnet fødselen starter? å om jeg får rier eller vannavgang først?

Skrevet

Det kan eg.Eg føler du får rier først eg,ser ut til at det går å murrer litt ei stund først,og så kjem det meir rier etterkvart.Har du eindel kynnere?Kan virke som at du begynner å merke det først på kvelden,rundt 20.00 tida,og så auker det på.Men virker som at du legger deg litt først,så gjerne det tar seg meir opp først på natta.Klem til deg

Skrevet

takk takk :) Flere sier det blir på kvelden og at fødselen ikke varer så lenge..

Håper du har rett på datoen da.. vi ønska selv han den 10, men er det den 11 er du jo veldig nære da.. hihi

Ser du når sambo kommer hjem fra jakt?

Og om han får ei jaktuke? og om jeg klarer meg bra eller om jeg kommer til å være mye lei meg nå mens han er borte? Vi er så nær hverandre at jeg liker ikke være fra han.. Han er min prins skjønner du..

Og født 090275

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...