Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Er i uke 13 å er fortsatt veeeldig trøtt dagen lang... Lurer egentlig på hvor lenge denne trøttheten vare??? Slitsomt i lengden....
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Jeg har også vært fryktelig plaget med å være konstant trett og slapp, og tror at de hyppige dobesøkene om natten har mye av skylda. Ikke før nå i uke 24 begynner jeg å bli mer opplagt. Står tidligere opp, og er mye ute i frisk luft. Det hjelper veldig Men jeg føler med deg, det er ikke noe skøy å gå rundt som en zombie hele dagen :/ Håper det blir bedre for deg etterhvert
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 er fremdeles stuptrøtt jeg... uke 25
Erisa* Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Det ble litt bedre for meg fra uke 15 og utover, tror jeg. Men fremdeles er jeg mye trøttere enn ellers! Prøver å tilpasse aktivitetsnivået litt etter det, og sove middag når jeg føler jeg trenger det. Men den utmattede følelsen jeg gikk med i 1.trimester er for det meste borte. Takk og lov! Er 20+3 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå