olla Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Noen som vet hvor det er billigst?? Det er jo så INNMARI dyrt, at jeg kunne tenke meg å bestille fra et sted de har bra utvalg, mne en grei pris. Noen som vet?? Er hels kort/stempel jeg driver med, ikke kommet så godt igang med scrappinga enda..
olla Skrevet 3. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. september 2007 Ingen som vet?? Ikke noen dyre sider en gang?? Finner jo ikke noe nå når jeg vil se...
På`an igjen...har født... Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 nille har en del fint:-)
olla Skrevet 3. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2007 Det visste jeg ikke, skal sjekke det ut. Men hvor er alle disse sidene på nettet alle snakker om??
Polyxena Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Du finner linker til nettbutikker her http://www.dinbaby.com/forum/thread/8058562
olla Skrevet 3. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2007 tusen hjertelig, der var det mye, nå kan jeg kose meg!! takk igjen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå