skatt i magen:) Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jordmoren fant spor av eggehvite i urinen min i på sv.kontroll i dag, blodtrykket var helt fint og er ikke spesielt hoven.(er i uke 35) Andre som har opplevd dette??? Kan det være tegn på begynnende sv.forgiftning? Hun sa bare at jeg måtte ta kontakt med lege dersom jeg fikk hodeverk eller ble uvell....
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 hun fant spor i urinnen min i uke 36+3. Hadde BT på 120/75 så det har steget, men ligger innenfor normalen. Har hatt 100/50 hele svangerskapet. Hun sa ikke så mye ellers...
delores 3okt. Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg hadde eggehvite spor i urinen ved hver kontroll fra ca uke 35 og fram til fødsel under forrige svangerskap. Ble i tillegg veldig hoven jo nærmere fødsel jeg kom, men blodtrykket var lavt hele tiden. Jeg hadde ikke svangerskapsforgiftning. De fulgte meg litt ekstra, men siden blodtrykket var så bra var de ikke veldig bekymret. Så det trenger ikke være tegn på svangerskapsforgiftning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå