Gå til innhold

Noen som kan svare meg? (ang. pose i vogn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare helt blå når dte gjelder dette... Så håper noen kan hjelpe meg litt..

Jeg venter januarbaby.

Skal jeg ha vognpose i vogna, eller er det like greit med lammeskinn, pledd og dyne?

Hva har dere brukt/skal dere bruke?

Håper noen kan svare meg. :)

Klem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal bruke voksi pose.

Du kan sjekke om det blir for varmt eller for kaldt ved å stikke hånden ned bak på ryggenå kjenne på barnets temeratur.

Skrevet

Har kjøpt dunpose til oktober baby. Ser for meg at den regulerer og holder godt på varmen gjennom vinteren. Men tror det er mye smak og behag her:)

Skrevet

jeg syns at voksi posen blir for stor så skal ha andedun pose...

Skrevet

Jeg tror det kommer litt an på hvor du bor faktisk. Noen steder i landet er det jo mye kaldere/mer vind etc enn andre og dermed blir vel valget deretter.

Jeg bor på Østlandet og her i området er det sjelden veldig kaldt. Min termin er også på slutten av februar, så dermed vil jeg tro at den kaldeste perioden er over.

Jeg kommer nok til å gå for en Oldenwalder (sikkert stavet feil) pose og så evt bytte til skinn/dyne når det blir mildere. Jeg syns voksien blir for klumpete. Liker den Oldenwalder fordi man kan ta av hele fronten om man er inne, ta ut skinnet inni om det er varmt + den er så lang, så vi kan sikkert bruke den lenge!

Skrevet

Jeg bor på østlandet og har en februar gutt. 10 februar. jeg hadde lammeskinnspose i vogna til han. Det var jo ganske kaldt da jeg fikk han.. 17minus og rundt der. lammeskinnsposen holdt han god å varm. Og vognposer kan man bruke så lenge barna er i vogn..

Mens denne gangen får jeg november barn og har kjøpt en dunpose som kan åpnes på midten og brettes ut og ha som "leke"teppe inne når man er på besøk feks..

Men om du har lammeskinn og dyne så er det sikkert varmt nok avhengig av hvor i landet du bor.. Men som sagt så kan vognposer brukes flere vintrer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...