Gå til innhold

Emma eller Malin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere er finest?

Er det et av navnene dere ikke liker i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren moin heter emma, så jeg er vel ikke så veldig objektiv, men jeg liker begge, får jeg en jente til, skal hun hete malin:)

Skrevet

Jeg liker begge navna, og begge var et alternativ hvis vi hadde fått jente. Emma tenkte vi på i førsten.. og Malin tenkte jeg på på sisten.( men det ble en mathias).. jeg syns Malin er finere enn Emma;) Litt fordi ALLE heter Emma.. (alle heter mathias å da.. ) hehe ;)

Mitt svar er Malin! hehe ;)

Skrevet

Malin...kjempefint. Jobber på skole..."alle" heter Emmå nå..

Skrevet

Eg har alltid likt Emma. Eg hadde ei bok om ei jente som heite Emma då eg var liten, så det er gode minner til det navnet. I desse dagar så er navnet ganske oppbrukt synes eg. Det er jo heilt ekstremt mange som heiter det. Skulle eg gitt eit av navna til ungen min så hadde det blitt Malin, sjølv om eg synes Emma er finast. (Eg har ingenting imot poppis navn, det er jo ungen min Tuva eit bevis på, men akkurat Emma navnet har tatt litt av.)

Skrevet

Emma, men begge er fine. Enig i att for mange heter Emma og det hadde vært nok til at jeg hadde valgt bort det navnet på tross av at jeg synes det er nydelig :-)

Skrevet

Malin, det heter min jente:)

Der jeg jobber er det 4 som heter Emma....

Emma A, Emma B, Emma C, Emma D osv. Blir så upersonlig når "alle" heter det..

Skrevet

Åhh jeg syntes Emma er kjempefint. Klart det er mange som heter det nå, men det gjør vel ingenting.

Skrevet

Malin så klart, men tuppa mi heter det, så er vel inhabil hehe

Skrevet

Jeg har alltid ønska meg ei lita Emma (etter bøkene med Emma og Thomas)- men da vi fikk tulla vår, var navnet så "oppbrukt" av alle, at vi valgte et annet.. Malin er fint:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...