Bitteliten mor:) Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Endelig er det vår tur :-D Etter ti måneder med ulidelig venting fikk vi endelig ett klart og tydelig "gravid" på testen! Det var nesten uvirkelig:) Hadde planlagt langt og lenge hvordan jeg skulle si det til mannen. Endelig var det gode nyheter å bringe:) så slik gikk det til: Jeg hadde vært på reise med jobben og kjøpt gave til ham som jeg delte i flere deler: Deo, after-shave, slips og knøttsmå baby joggesko... I dag entrer jeg femte uke og kjenner jeg gleder meg:) Babystøv til alle:)*****************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
snart-en-liten-spire? Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Gratulerer så mye!!! Jeg tar gjerne til meg babystøv, og håper på at jeg kommer etter om ikke så alt for lenge Skikkelig søt måte å si det til mannen
Fullrulle86 Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 GRATULERER!!!!!! Det gir alle oss andre også håp!!! er så gøy når noen som har prøvd SÅ lenge blir gravide!!!!!!!! LYKKETIL med svangerskap og fødsel... håper alt går kjempe fint:o) Tar med meg en bærepose med babystøv jeg for denne måneden HÅPER jeg virkelig en liten baby har bosatt seg i magen min;o)
Klar for en liten en =) Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 gratulerer så mye!! Og tusen takk for babystøv!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Gratulerer sååå mye!!!
Lillegull og spiren Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ...SÅ HELDIG DU ER:) GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) KOS DEG MASSE MED DEN LILLE SPIRA DI:)
gleder.meg Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Gratulerer!!! Jeg er i 10.pp nå... Suger til meg babystøv!
¤¤angelina¤¤ Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Gratulerer fra meg også!!!! Så morsom måte å fortelle det på! Når jeg ble gravid med sønnen vår, pakket jeg inn den positive graviditetstesten,- slo veldig bra an! Lykke til! Håper vi ses på 1. tri snart
Dotten Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Så koselig Gratulerer så masse og lykke til
Bitteliten mor:) Skrevet 5. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 5. september 2007 Så hyggelig med så kjekke gratulasjoner :-D Håper mange av dere kommer etter i første tri snart, selv om jeg er veldig lite aktiv her inne koser jeg meg med de positive tingene som skjer, og at folk støtter hverandre! Det er alltid godt å ha ett sted der vi kan få råd og vink:) Jeg kjente i sommer at jeg var på nippet til å få panikk, så kom de trøstende ord fra en god venninne som også pørver: Du må huske det at oddsen er for oss! Det er under ti prosent som har problemer med å bli gravid, så det er mer enn nitti prosent sjans for å få det til:) Det ble min redning! Da var alt OK, og jeg og mannen gikk inn for oppdraget med liv og lyst! Sex annen hver dag fra dag 10, og så hver dag fra positiv eggløsningstest:) I tillegg hadde jeg gått til kiropraktor for å få styr på bekkenet mitt slik at kroppen skulle få sende de signalene den behøvde uten å treffe på låsninger... Det var kiropraktoren selv som tipset meg om dette på en rutinekontroll. Jeg spurte om akupunktur for å hjelpe på eggløsning, så sa han at han kunne kanskje hjelpe? Og jammen satte spiren seg fast andre syklus etter påbegynt behandling:) Dette ble langt, men jeg er sååååå glad, og må få si det til noen :-D Her er en ny runde babystøv:-D Lykke til alle sammen!! Ikke kryss bena ********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 5. september 2007 #11 Skrevet 5. september 2007 Dette var gøy å høre, Bitteliten:) Jeg har selv vært innom en liten tur på første tri, men jeg har dessverre nettopp mistet den lille spiren min, var 11+4 men spiren sluttet å utvikle seg i uke 6. Etter at det verste sjokket har lagt seg, ser vi nå fremover. Tenkte bare å si at jeg også gikk til akupunktur da jeg ble gravid, og har bestilt time for et nytt opplegg nå. Tror at det kan funke for å stabilisere syklusene. I tillegg har jeg gått på Pergo - hormonkur, 3 doble kurer. Lykke til med spiren din!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå