prins220506prinsesse260408 Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 hei!var i dag på tidlig ultralyd,p.g.a litt slimete blod etter sex,bare i 1 dag..var i følge legen 6 uker og noen dager,trodde selv at jeg var 7 + 3,hun sa ingenting om hjertet slo,men hun sa at d var blodansamling ved fostersekken,og at dette kunne være begynnelsen på en sa..hadde en sa i mai,var ca 6 uker på vei da også..fikk ny time om en uke. noen som har erfaring med blodansamling ved fostersekk??og hvordan har d gått??? takk for eventuelle svar!!!
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 jeg har ikke opplevd det, men det var ei som skrev om det samme da jeg gikk i første trimester. hun blødde litt nå og da, det ville liksom ikke tømme seg helt, og hun endte opp med å blø både i tide og utide. legen sa også til henne at sjangsen for at det endte i SA absolutt var tilstede. men det gikk bra med henne, og hun er like langt påvei som meg nå :-) får bare krysse fingrene å ta det med ro. lurt med en sykemelding, hvis du har anstrengende arbeid. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå