Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Tom og Trine strømpebukser er 70% ull og 30% polyamid, er det veldig dårlig i forhold til 100% ull?
Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Er det ingen som har disse strømpebuksene? Lurer på om jeg skal bestille de på sparkjop.no. Men vet ikke om de er noe tess...
~sjiraff~ Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Egntlig så er det bra i og med at man egentlig ikke skal bruke 100 % ull i f.eks goretex sko )
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 er det de strømpebuksene med katt på? isåfall synes jeg de var veldig gode og varme.. ikke prøvd noen andre..
Gjest Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 kjøpte de fra spar kjøp i tom og trine, var ikke noe katt på men de ble fort hull i og fort nuppete, vasket de slik som de skulle. Så jeg er mer fornøyd med janus.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Jeg såg noen som enten var ecru eller marine eller rød, tror ikke de hadde noe merke på seg. Skal ikke 100% ull brukes i gore-tex? why?
~sjiraff~ Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Tja, den som hadde husket det. Har noe med fuktighet i skoen å gjøre tror jeg... Står som regel på de lappene som sitter festet på alle "...tex" sko at man ikke bør bruke 100% ull.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Ok, didnt know that. De er så billige de strømpebuksene, så jeg kommer til å bestille noen nå. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå