Gå til innhold

Sex og singel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt på hvordan gjør dere andre det? Alle har jo sine behov, og jeg bynner å lure på om mine behov er mye større enn andre sine, derfor spør jeg her.

Joda jeg er alenemamma og har vært singel ganske lenge, har kun hatt noen få korte forhold de siste 6 årene. Jeg mener selv at behovet blir mindre og mindre med tiden så nå er jeg nede i å tilfredstille meg selv kun 3-4 ganger i uken (før kunne det være flere ganger i løpet av en kveld). Så hvordan fikser dere andre det? Har dere en på si eller gjør dere det selv og i så fall hvor ofte? Holder på å bli sprø her jo.....det er så sårlig gjort at jeg må være singel når jeg hører andre som er i forhold klager over at de MÅ ha sex....grrrr

Denne gangen velger jeg å være:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg må si at går jeg lenge uten sex, så trenger jeg ikke tilfredsstille meg mer enn ett par ganger i mnd. men om jeg har hatt sex så øker behovet og da tilfredsstiller jeg meg kanskje flere ganger per dag.. nå er jo ikke one nights noe å trakte etter, men noen ganger skjer det og da blir det gjerne mer enn bare en gang også. har også vært singel i maaange år og er vel egentlig blitt så kresen at jeg ikke finner det jeg leter etter i noen mann.. vet vel snart ikke hva jeg leter etter heller hehe.. men har møtt en nå som er litt yngre enn meg og som det nok kan bli noen hyggelige møter med.. så får vi se hvordan det utvikler seg.. vet ikke helt hva jeg mener om det å ha elsker, men har ikke hatt det før så kan vel ikke dømme det helt nedenom å hjem ennå heller..

oi, ble mye og sikkert veldig meningsløst for noen.. hehe..

men jeg vil ivertfall si at i mine øyne er du ikke unormal, og dine behov er for meg helt naturlig..

lykke til!

Skrevet

Ja men flott du svarte, men det ser kun ut som om det er du og jeg som tenker på sex på denne siden.... hilsen HI

Skrevet

hehehe.. ja snodig det egentlig.. men her er man vel mest bekymret for utbetalingsdatoer .. føles ivertfall sånn.. og nå får jeg vel en haug på nakken..

hilsen ei som tenker mye på sex ;)

Skrevet

Ler og ler.....tenkte nettopp på det selv at det kanskje var det som opptok folk her.

HI igjen

Skrevet

meg igjen.. hehe.. ja man kan jo tro at noe annet og skulle være viktig.. men den gang ei..

sex er vel noe man ikke vil diskutere når man er alene.. og kan nok tenke meg at mange forhold går dukken pga sex også når man får barn..

men jeg merker at jo eldre jeg blir dess større behov får jeg. så nå som tilbudet om en elsker er der er det bare mer og mer fristende og takke ja.. er bare litt redd for å få masse krav og kjas.. men er kanskje vært ett forsøk..

jeg skjønner faktisk ikke de som sier de kan leve et liv uten sex når de har fått barn.. må jo føles helt tomt.. man kan jo ikke putte den lidenskapen og den lysten over på barna.. og hvordan kan den lysten bare forsvinne når man får barn?

for meg var det å få barn også en måte jeg ble glad i kroppen min på og først nå jeg kjenner at jeg elsker kroppen min og liker det å bli kjærtegnet og satt pris på uten hemninger..

hadde mye tanker om det her jeg kjenner jeg hehe..

Skrevet

helt normale behov!! flere som deg, men diskuterer det med venninner framfor på aleneforeldredebatten på dib, hehe... skaff deg en elsker du:)

Skrevet

hvorfor kan man ikke diskuterer det her med andre alenemødre som føler det på samme måte?

er det tabu?

må man bare diskutere håpløse fedre, økonomi, hvor sliten man er etc her?

hvem er det som bestemmer tema her inne?

hm. kjenner jeg ble irritert nå.

anonym over her som ikke er HI..

Skrevet

Denne tråden må nok jeg HI også hive meg på. Jeg lurer faktisk helt seriøst på hvordan dere ordner det. Hva om det å ta seg en elsker ikke er akktuelt? Det måtte i så fall være en veldig god venn som jeg stolte på var der som venn om det ikke skulle fungere også.

Men det er altså det som er vanlig? Å ta seg en elsker.....jeg vet ikke. En annen ting er at det da ofte blir på hans betingelser når det skal skje og ikke 3 ganger om dagen som jeg ville ha ønsket da.

Skrevet

Jeg må bare kutte anonym-rekken!

Siden jeg nettopp har flyttet tilbake til min fødeby må jeg vente litt med den slags siden jeg ikke kjenner noen her. Litt kjipt egentlig, men sånn er det. Har ikke lyst til å nett-date og er ikke klar for å overlate lille gull til noen barnevakt for å gå på byn heller, så da får jeg vel bare vente da. Og klare meg på egen hånd.

Hvorfor må alle være anonyme? Er man så redd for at andre skal finne ut at man har sex eller savner sex eller tilfredstiller seg selv? Vi er jo ikke helt jomfruelig heller vel? Det er jo en grunn til at vi har blitt mødre, mener jeg ;-)

Skrevet

HI her igjen:

Jeg valgte å være anonym fordi jeg rett og slett føler meg unormal siden jeg har så utrolig mye lyst på sex.

Skrevet

Å få seg en elsker som har mulighet 3 ganger om dagen er vel å sikte litt høyt, vel? Og en elsker fungerer sjelden i lengden. Det er iallefall min erfaring. Som regel blir det fort komplisert... Den ene vil noe mer, den andre vil noe annet. Nei, bare å ty til flirt eller grønnsaksdisken... ;-)

Skrevet

Jo mer sex (enten alene eller med en annen) man har, jo mer har man lyst, og jo mindre man har, jo mindre tenker man på det, og dermed mindre lyst.

En elsker kunne jo vært fint, men den ene gangen jeg faktisk gikk med på å prøve noe sånnt, endte jeg opp med et barn(sjønn gutt på nå 11mnd, som jeg ikke ville vært foruten), det var blink på første "forsøk" kan man si, og elskeren, ville ikke hverken ha barn eller ansvar eller noenting, så det endte jo med krangling og styr...så tenk dere om før dere kryper til køys jenter. Er jo så mye kjekt man kan kjøpe til selvnytele også nå jo ;)

Skrevet

jeg har veldig lyst på sex, hvær kveld når lille sover sitter jeg å tenker at jeg har sinnsykt lyst på en sengekompis og jeg tar meg en kjapp en minst hvær dag, ikke redd for å innrømme det i det heletatt, det er fullstendig normalt, vi er bare mennesker vi alenemødre å og vi har behov ...

Skrevet

jeg er helt enig med deg puppen at vi har behov vi og, grunnen til at jeg valgte å være anonyme er fordi jeg synes folk dømmer så lett de som snakker om å få seg en elsker eller noe i den duren når de er alenemødre..

så jeg forholder meg fortsatt anonym.. hilsen anonym nr2(altså ikke HI;))

Skrevet

Jeg har hatt sex med X`n kansje to ganger (kun for å prøve for hans skyld) på over et år!! Dette var selvfølgelig mens vi enda bodde ilag. Har jo også fått et barn i løpet av dette året, men eier ikke sexlyst i det hele tatt!! Skulle nesten ønske jeg hadde det mer som dere....

Skrevet

Å dømme noen som har seg en elsker tror jeg er lett om man er alenemor eller singel. Man skal selvfølgelig ikke dømme, men jeg har fremdeles tilgode å høre om noen som har positive langvarige erfaringer.

Men anonym HI; hvor vanskelig er det å skaffe seg en elsker da? Bor du vanskelig til? (Type lite tettsted hvor alle kjenner alle?) Har du en i kikkerten som du vil ha, men som ikke vil ha deg?

(tror ikke jeg har lest innlegget ditt godt nok, for kanskje du allerede har skrevet noe om det?)

Skrevet

jeg har positive langvarig erfaring, hadde en fast elsker gjennom hele svangerskapet som jeg fortsatt er venn med, vi har ikke hatt sex etter jeg fødte fordi lucas sover så lett og sover på mitt rom, plutselig våkner han liksom og den tanken er for ekkel, derfor har det ikke blitt.. (vet vi kan ha sex på stua feks men han kan fortsatt våkne midt oppi hele greia)..

Skrevet

Puppen; Er ikke det en litt verre tanke når han blir 5 liksom?? Når han er 8 uker tror jeg ikke at han reflekterer så mye over det ;-)

Skrevet

når han er fem er han forhåpentligvis hos faren annenhver helg også da, synes det er greiere å ha en elsker da enn når han er hjemme..:)

Skrevet

jeg er anonym som sa jeg heller diskuterte dette med venninner en på aleneforeldre siden til dib. og det er MIN mening, alle som vil diskutere sex eller kakeoppskrifter må selvsagt få lov til det. herlighet da, ikke grunn til å bli irritert fordi jeg bruker disse sidene til "paktiske" ting og ikke sex debatt! jeg har elsker og det fungerer så langt, holdt på i ca 6 mnd, og bare hyggelig. prøv da vel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...