Gjest Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Virker den bra? fornøyde? Hvordan er de i str?
Nicita73 Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Du mener den fra Sportmann ikke sant? Jeg har akkurat fått den, bestilte i 80 da det ennå er et par mnd.til gutten min får bruk for den. Har ikke prøvd den, men den så ganske normal ut i størrelsen.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 ja den fra sportmann. Da tror jeg at jeg bestiller 92..hmm ikke lett når en ikke får prøve:) Virker det som ok kvalitet på ting?
sveis Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Hadde den til eldste for et par år siden i str 6 år, da hun var 5 år. Dressen ble veldig fort slitt. Lua var altfor trang, så den måtte vi gi bort til ei som da var 1 år. Refleksvesten gikk ikke over hodet, men klipte opp og sydde på borrelås så gikk det greit. Fleecedressen var god. Regnklærne helt grei.
sveis Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Men en 5-årng sliter vel dresser mer enn en 1-2-åring da...
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Syntes den så så klumpete ut?
Nicita73 Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Vanskelig å uttale seg om kvaliteten før den er prøvd, men til den prisen er det nok ikke den aller beste kvaliteten. Men en 1 åring sliter vel ikke fullt så mye som et eldre barn, så for nå er den nok helt grei for vårt bruk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå