Gå til innhold

Ytterdress/kjøredress til baby......

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken størrelse bør en kjøpe til nyfødt og opp til ca 1 måned? Må en kjøpe den litt større siden babyen skal ha den utenpå klær eller følger en bare vanlige størrelser? uff...jeg har så lite peiling på slikt jo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en dress i str 56, og to i str 62 etter elste mann. Skiftet de ut etter som de begynte å bli trange.

Skrevet

Begge mine to forrige har vært sommerbarn, så er litt usikker selv. Tror jeg kommer til å kjøpe 62, for dressen er såpass dyr at det er greit at den holder en stund. Helt i begynnelsen trenger du den gjerne ikke så mye heller, for da er du ikke å mye ute de kaldeste dagene.

Skrevet

Kjøp størrelse som tilsvarer alder på barnet. Du skal uansett ikke ha mye under.

Min førstefødt ble født midt i desember. Jeg kjøpte en fleecedress som hun brukte mye den første tiden. Den ble ikke klumpete når hun satt i bilstolen. Når hun lå i vognposen hadde hun kun ullbody og ullstrømpebukse. Vi hadde en vinterdress, men den ble aldri brukt.

Når det er sagt så må du selvfølgelig kjøpe vinterdress dersom du ønsker det:-)

Skrevet

Min baby blir jo først født i februar da, så det er jo ikke så lenge vinter etter det. Men jeg må vel nesten ha det likevel. For jeg kommer jo til å gå ut med babyen før våren kommer

Skrevet

Jeg har kjøpt en bamsedress (litt tykk og foret, men ikke vind og vanntett) i str 56 fra H&M. Da jeg fikk den i posten synes jeg den så veldig stor ut. Har sammenlignet med en sparkebukse i str 62 (også fra H&M) og de er like lange. Ser ut som dressen er laget litt stor for å være rommelig og at man skal kunne ha en del klær under. Men dette kan jo sikkert variere noe.

Skrevet

Vi skal ha en ullfleece dress fra www.bansull.no

Kjøper i str 62, venter baby tidlig i januar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...