enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Snuppa fikk vaksina si i dag og nå har hun 39,5 i feber, har fått stikkpille, og jeg venter på at feberen skal gå ned. Hvor lenge pleier de å være dårlige etter vaksina... Huff, syns så synd på henne stakkar:(
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 3. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 3. september 2007 dytter den opp igjen..
Lykkekløver Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 De pleier å bli fine i farta igjen dagen etter:) Så det står ikke lenge på.
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 3. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. september 2007 å takk gud:)))) tusen takk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå