Gjest Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 30 % stilling på Kiwi, butikken åpner på torsdag Så deltidsstuderer jeg via voksenopplæring, helseservicefag, blir helsesekretær om 2 år
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Er sosionom, og jobber i kommunen!
cec85_med_Mariellgullet Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Tok fagbrev som resepsjonist på hotell, så jobber fortsatt samme sted:)
nati, knotten & lille karamell Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Student:) Etter 5 år nå så kjenner jeg at jeg begynner å bli rimeligt lei. Gleder meg til å begynne i jobb.....noen som vil ansette meg forresten? Har 3 år reiseliv og 2 år markedsføring:) Plis plis plis
Gjest Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Studerer interiør og håper på å få jobb i klesbutikk nå
Hjertemor Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Er utdannet førskolelærer, etterutdanning i spesialpedagogikk. Trivdes ikke så godt i yrket, og nå etter barn nr. 3, skal jeg begynne på advokatsekretær på Utdanningshuset!!! Kjempespennende, føler meg litt gæærn....
Kirsebæra Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 går fortsatt på VG....helsearbeider faget...måtte ta nytt vk1...eller, det heter vel vg2 nå...
MTMT Skrevet 3. september 2007 #12 Skrevet 3. september 2007 Ambulansearbeider... Men kunne tenke meg å prøve noe nytt snart.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #13 Skrevet 3. september 2007 Treningsveileder, instruktør og ansvar for kundeadministrasjon og -oppfølging på treningssenter )
Plutselig_gravid Skrevet 3. september 2007 #14 Skrevet 3. september 2007 Student jeg - skal bli sosionom.
Mille** Skrevet 3. september 2007 #15 Skrevet 3. september 2007 Jeg er sykepleier, jobber på dementavdeling på et sykehjem. Til tider slitsomt, men mye latter og gøy også. )
meg & to små vampyrer Skrevet 3. september 2007 #16 Skrevet 3. september 2007 skriver master i sos.ant å deltid, søker jobb på heltid.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #17 Skrevet 3. september 2007 jeg er sykepleier.. Jobber på kreftavdeling. men driver å søker på noe annet nå. Kunne veldig gjerne tenkt meg dementavedeling som JoSomansen jobber på. Eller hjemmesykepleien.
gærne ko Skrevet 3. september 2007 #18 Skrevet 3. september 2007 Er sivilingeniør i kjemi, driver og tar doktorgrad no. Men har fremdeles over 3 år igjen, og skjønner ikkje korleis eg skal bli ferdig. Gikk ut i permisjon rett etter eg begynte. Vanskelig å begynne på'n igjen etter ett år permisjon, føler meg heilt hjernedød når det gjelder det eg skal jobbe med...
meg & to små vampyrer Skrevet 3. september 2007 #19 Skrevet 3. september 2007 Jeg også føler meg hjernedød på masteren. Men må prøve å vekke hjernecellene litt:)
linord mamma til 2 jenter Skrevet 3. september 2007 #20 Skrevet 3. september 2007 Begynte å studer for 3 uker siden. Skal bli sykepleier når "jeg blir stor".
tonebf Skrevet 3. september 2007 #21 Skrevet 3. september 2007 går på vgs... tar siste året almen påbygning nå! skal begynne på barnevern neste år =)
På`an igjen...har født... Skrevet 3. september 2007 #22 Skrevet 3. september 2007 spesialpedagogikk,vil jobbe med barn og unge med adferds og sosiale problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå