Gå til innhold

hva jobber der med? evt hva studerer dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

30 % stilling på Kiwi, butikken åpner på torsdag :)

Så deltidsstuderer jeg via voksenopplæring, helseservicefag, blir helsesekretær om 2 år :)

Skrevet

Er sosionom, og jobber i kommunen!

Skrevet

Tok fagbrev som resepsjonist på hotell, så jobber fortsatt samme sted:)

Skrevet

Student:) Etter 5 år nå så kjenner jeg at jeg begynner å bli rimeligt lei. Gleder meg til å begynne i jobb.....noen som vil ansette meg forresten? Har 3 år reiseliv og 2 år markedsføring:) Plis plis plis

Skrevet

Studerer interiør og håper på å få jobb i klesbutikk nå :)

Skrevet

Er utdannet førskolelærer, etterutdanning i spesialpedagogikk. Trivdes ikke så godt i yrket, og nå etter barn nr. 3, skal jeg begynne på advokatsekretær på Utdanningshuset!!!

 

Kjempespennende, føler meg litt gæærn....

Skrevet

går fortsatt på VG....helsearbeider faget...måtte ta nytt vk1...eller, det heter vel vg2 nå...

Skrevet

Ambulansearbeider... Men kunne tenke meg å prøve noe nytt snart.

Skrevet

Treningsveileder, instruktør og ansvar for kundeadministrasjon og -oppfølging på treningssenter :o)

Skrevet

Student jeg - skal bli sosionom.

Skrevet

Jeg er sykepleier, jobber på dementavdeling på et sykehjem. Til tider slitsomt, men mye latter og gøy også. :o)

Skrevet

skriver master i sos.ant å deltid, søker jobb på heltid.

Skrevet

jeg er sykepleier.. Jobber på kreftavdeling. men driver å søker på noe annet nå. Kunne veldig gjerne tenkt meg dementavedeling som JoSomansen jobber på. Eller hjemmesykepleien.

Skrevet

Er sivilingeniør i kjemi, driver og tar doktorgrad no. Men har fremdeles over 3 år igjen, og skjønner ikkje korleis eg skal bli ferdig. Gikk ut i permisjon rett etter eg begynte. Vanskelig å begynne på'n igjen etter ett år permisjon, føler meg heilt hjernedød når det gjelder det eg skal jobbe med...

Skrevet

Jeg også føler meg hjernedød på masteren. Men må prøve å vekke hjernecellene litt:)

Skrevet

Begynte å studer for 3 uker siden. Skal bli sykepleier når "jeg blir stor".

Skrevet

går på vgs... tar siste året almen påbygning nå!

skal begynne på barnevern neste år =)

Skrevet

spesialpedagogikk,vil jobbe med barn og unge med adferds og sosiale problemer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...