minst Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Hipp hipp hurra! (Så det på den andre tråden)
minst Skrevet 3. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. september 2007 Du har en fin dato. Jeg har en gutt som er 4 år i dag! ;-)
Korse76♥ Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Gratulerer til gutten din! :-) Ja det er jo en fin dato hehe
Bente,har 3 skjønne jenter!! Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Hurra for deg som fyller ditt år, ja deg vil vi gratulerer ) Håper dagen har vært god!
Gjest Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 gratulerer vennen...klem til deg...er blind jeg visst... vet hvorfor...men det er en annen historie...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå