klumpen og gullet Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Hadde en actionfylt dag idag, som jeg fint kunne klart meg foruten! Var pigg og glad da jeg våknet, og dro på jobb som vanlig. Jobbet en times tid, og gikk så på toalettet, hvor jeg til mitt store sjokk så at jeg hadde blødd! Fikk helt panikk, og ringte og fikk en legetime sporenstreks. Mamma måtte komme og hente meg - styr og stell! Legen på sin side sendte meg rett til rikshospitalet, hvor det var full pakke med undersøkelse og innvendig ul. ALT VAR BRA!!!! Man kan tilsynelatende blø, uten at dette er farlig! Gudsjelov, jeg er så utrolig lettet! Men en innmari kjip dag var det, man får bra støkk i seg. Fikk en fantastisk mottakelse og hjelp på riksen, veldig omsorgsfulle og proffe folk! Ville bare "skrive av meg" etterdønningene. Og si at som regel går det bra med oss, jenter!
Erisa* Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Å, huff, så skummelt! Bra at alt gikk fint, da! Men jeg forstår godt at du fikk deg en støkk!
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Huff ja det er skummelt med blod. Jeg begynte å fossblø på jobb da jeg gikk med snuppa. fikk sjekk og ul og alt var bra:) Legen sa det var veldig vanlig å blø, men det gjør oss jo selvfølgelig redde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå